۰
plusresetminus
استاندار فارس:

شایعه وقوع سیل در شیراز به دلیل تخریب خاكریز سپاه را به شدت تكذیب می‌كنم

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷
استاندار فارس با اشاره به شایعه‌پراكنی‌ها در فضای مجازی درباره علل وقوع سیل در شیراز گفت: شایعه‌ای كه در فضای مجازی منتشر شده، مبنی بر وقوع سیل به دلیل تخریب خاکریز سپاه را قویاً تکذیب می‌كنیم.
شایعه وقوع سیل در شیراز به دلیل تخریب خاكریز سپاه را به شدت تكذیب می‌كنم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در نشست ستاد بازسازی و بازتوانی خسارات ناشی از سیل در شیراز با اشاره به شایعه‌پراكنی‌ها در فضای مجازی درباره علل وقوع سیل در شیراز كه از سوی معاندان نظام انجام شده است، گفت: شایعه‌ای كه در فضای مجازی منتشر شده، مبنی بر وقوع سیل به دلیل تخریب خاکریز سپاه را قویاً تکذیب می‌كنیم و از شهروندان می‌خواهیم گوش به تبلیغات سوء معاندان ندهند.
وی با اشاره به همكاری نیروهای بسیج و سپاه در جبران خسارات ناشی از سیل گفت: استانداری فارس همراه با بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌ها در مرحله نخست اقدام به بازسازی و مرمت منازل آسیب‌دیده از سیل در شهرك سعدی كرده است.
رحیمی همچنین بر این نكته تأكید كرد كه با مدیرانی كه در جریان و بعد از وقوع سیل به نوعی قصور و كوتاهی كرده‌اند، برخوردار اداری خواهد شد.
استاندار فارس یادآور شد: هشدارهایی ۱۰ روز قبل از وقوع سیل به صورت ویژه مبنی بر لزوم حضور دستگاه‌ها در محل مأموریت خود ابلاغ شد لذا با مدیرانی كه علی‌رغم این هشدارها، مرخصی خود را هنگام بروز حادثه لغو نكرده و یا بی‌توجهی كرده‌اند، برخورد خواهد شد.
ایکنا
کد مطلب : ۱۹۹۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما