۰
plusresetminus
مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس اعلام کرد

ورود 60 هزار خودرو به فارس/فارس در رتبه ششم تردد جاده‌ای کشور

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰
مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: براساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت‌راه‌ها، استان فارس در رتبه ششم تردد جاده‌ای قرار دارد.
ورود 60 هزار خودرو به فارس/فارس در رتبه ششم تردد جاده‌ای کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از مرکز مدیریت راه‌های استان فارس، حمید احمدی، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
وی با بیان اینکه در مجموع تردد های جاده ای 24 ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه ششم قرار دارد، افزود: در شبانه روز گذشته در مجموع حدود 60 هزار خودرو وارد استان و حدود 54 هزار خودرو از استان خارج شده است.
احمدی ادامه داد: پر تردد ترین محور ورودی استان محور بوشهر- کازرون و پر تردد ترین خروجی محور آباده- شهرضا  است.
وی بیان کرد: از دروازه های شهرشیراز 122 هزار خودرو وارد و 120 هزار خودرو خارج شده است که پرتردد ترین ورودی محور مرودشت- شیراز و پرتردد ترین محور خروجی  شیراز, مرودشت بوده است.
احمدی گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (23 اسفند97) تا روز گذشته 29 هزار سفر انجام شده که در مجموع 388 هزار مسافر جابجا شده اند.
وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی 174 سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع 7300 نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: در بخش پیش فروش بلیط ها  نوروزی تا امروز 69  هزار بلیط بصورت حضوری و 29 هزار بلیط بصورت غیرحضوری و در مجموع 98 هزار بلیط صادر شده است.
کد مطلب : ۱۹۹۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما