۰
plusresetminus
بر اثر بارش شدید باران؛

برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز گفت: قطعا تعداد آبگرفتگی ها تا ساعات آینده در شیراز افزایش خواهد یافت و اولویت تخلیه آبگرفتگی با منازل ناایمن است که احتمال تخریب آنها وجود دارد.
برخی منازل در شیراز دچار آبگرفتگی شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بیش از 6 مورد آبگرفتگی منازل و مجتمع های مسکونی و تجاری در بارندگی دوشنبه پنجم فروردین 98 در این شهر رخ داده که احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

علیرضا عدلو افزود:تاکنون این شش مورد آبگرفتگی در شیراز به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شده است که کارکنان شهرداری های مناطق و ماموران آتش نشانی برای تخلیه آبگرفتگی ها به محل اعزام شده اند.

وی ادامه داد: قطعا تعداد آبگرفتگی ها تا ساعات آینده در شیراز افزایش خواهد یافت و اولویت تخلیه آبگرفتگی با منازل ناایمن است که احتمال تخریب آنها وجود دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ماموران آتش نشانی و کارکنان شهرداری مناطق شیراز در حال تخلیه آبگرفتگی این منازل هستند.

عدلو بیان کرد: لازم است شهروندان با سعه صدر با نیروهای شهرداری و آتش نشان همکاری کنند تا عملیات امداد به صورت درست انجام شود.

بارش شدید باران از اوایل دوشنبه پنجم فروردین 98 در شیراز موجب بسته شدن کنارگذرهای رودخانه خشک و آبگرفتگی معبر در دروازه قرآن شد که این دروازه، محل ورود به شمال این شهر است.
کد مطلب : ۱۹۸۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما