۰
plusresetminus

خدمت‌رسانی سفیران معروف در تفر‌جگاه‌های شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اجرای طرح «سفیران معروف» در تفرجگاه‌های شمال شیراز در ایام نوروز خبر داد .
خدمت‌رسانی سفیران معروف در تفر‌جگاه‌های شیراز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی سپاه محمدرسول الله(ص) سرهنگ سید حسین حسینی گفت: با حضور نیروهای خودجوش بسیج طرح «سفیران معروف» در راستای احیا و آشنایی به معروفات در مراکز تجاری و تفریحی خلیج فارس، روستای گردشگری قلات، اکو پارک صدرا و سایر تفرجگاه‌های واقع در شمال غرب شیراز تا پایان تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود . 
وی با یادآوری اینکه در ایام نوروز بسیج همگام با دستگاه‌های دیگر به اجرای مأموریت‌ در زمینه‌های مختلف می‌پردازد، افزود: ایجاد خیمه «نسیم محبت» با هدف استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی و معرفی ثمرات احیای فریضه الهی معروفات به عنوان نظارت همگانی و همگرایی اجتماعی در ترویج خوبی‌ها و همچنین ترغیب مردم با این فریضه الهی در منطقه گردشگری روستای قلات، مجموعه تفریحی خلیج فارس و اکو پارک صدرا اجرا می‌شود . 
حسینی یادآور شد: تقدیم پاکت‌های مهربانی با عنوان «آرامش حق همه ماست» و «برای یک جامعه سالم همه مسئولیم» با اهدای گل و شیرینی به مسافران و مراجعین در تفرجگاه‌های شمال شیراز از دیگر برنامه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی انجام می‌شود . 
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: با حضور سفیران معروف در ایام نوروز شاهد ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و سالم‌سازی مناطق تفریحی، گردشگری شمال غرب شیراز خواهیم بود . 
کد مطلب : ۱۹۸۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما