۰
plusresetminus

شبکه فارس در عید با 25 برنامه متنوع برای مردم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
شبکه فارس در ایام عید 25 برنامه مختلف را بر روی آنتن خواهد برد.
شبکه فارس در عید با 25 برنامه متنوع برای مردم
به گزارش حافظ خبر, معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس در نشست تشریح برنامه‌های نوروزی صدا و سیما مرکز فارس که امروز با حضور معاونین این رسانه برگزار شد، گفت: به مناسب نوروز ۹۸، رادیو و تلویزیون مرکز فارس، ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.
سید محمد نبوی زاده افزود: اهداف کلان این برنامه‌ها نشاط آوری، نگاه خوش بینانه به آینده، متکی به واقعیت‌های عینی روز جامعه، ترویج آداب و رسوم پسندیده بومی و محلی استان و تاکید بر تحول درونی در آغاز هر سال است.
وی گفت: معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی استان اطلاع رسانی گسترده به مسافران نوروزی در زمینه‌های مختلف از جمله وضعیت جاده‌ای و نکات ایمنی در برنامه‌های نوروز گنجانده شده است.
سید محمد نبوی زاده افزود: برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز فارس، با پوشش کاروان‌های راهیان نور از فردا برنامه‌های نوروزی آغاز می‌شود.
معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس گفت: اجرای برنامه در فضای باز و خارج از استودیو، در دستور کار قرار دارد و سعی می‌شود برخی برنامه‌ها در طبیعت انجام شود.
وی افزود: در نوروز از فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل استفاده و به دغدغه مردم و مسائل اقتصادی توجه ویژه می‌شود.
سید محمد نبوی زاده گفت: برنامه‌های حوزه صدا در ایام نوروز، شامل ۱۳ عنوان برنامه جدید در ۱۱۴ قسمت با ۱۳ هزار و ۳۱۵ دقیقه است.
وی افزود: بهارآمد، بهار نارنج، ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، صدای پای بهار، شب چراغ، ایران را بگردیم، کوچه باغ نوروز و مسافران شلمچه از جمله این برنامه‌ها در ایام نوروز است.
معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در حوزه سیما نیز ۱۲ عنوان برنامه در ۱۵۶ قسمت به مدت ۵ هزار و ۲۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود و از جمله این برنامه‌ها شامل ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، کاشانه مهر، فارسی شو، گمپ گلا و می‌بی غش است.
خبرنگار: محمد صادقی
عکاس: محمدکاظم تابنده
کد مطلب : ۱۹۷۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما