۰
plusresetminus
مديركل بنياد شهيد فارس:

افتتاح اورژانس بیمارستان اعصاب و روان شیراز به مناسبت روز شهدا

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس با بیان اینکه ٤٠ برنامه در بزرگداشت روز شهدا و چهلمین سال پیروزی انقلاب پيش‌بيني شده است، افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان اعصاب و روان شیراز را از مهمترین این برنامه‌ها اعلام کرد.
افتتاح اورژانس بیمارستان اعصاب و روان شیراز به مناسبت روز شهدا
به گزارش حافظ خبر، رجبعلي راهي در يك كنفرانس خبري كه به مناسبت سالروز تاسيس بنياد شهيد و رور بزرگداشت مقام شهدا بيان كرد: امام خميني(ره) در ٢٢ اسفند سال ٥٨ و قبل از جنگ فرمان ابتدايي تشكيل بنياد شهيد را دادند . افتتاح اورژانس و داروخانه بيمارستان اعصاب و روان جنت، تجليل از مروجين فرهنگ ايثار و شهادت در فسا، كلنگ‌زني مجتمع رفاهي فرهنگي باغ جنت، تجليل از جانبازان زن، افتتاح دو بنياد گراش و رستم، تبليغاتي محيطي و شهري، برگزاري يادآوره‌هاي شهدا، بهره‌برداري از ظرفيت تشكل‌هاي ايثارگري و اعزام پيام آوران ايثار به مدارس و مراكز آموزشي را از مهمترين برنامه‌هاي پيش‌بيني شده روز بزرگداشت شهدا عنوان كرد .
ديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس تجليل از فرزندان ممتاز شهدا و ايثارگران را از ديگر برنامه‌ها ذكر و خاطرنشان كرد: بعضي مي‌گويند هرچه هست براي خانواده شهداست و آنها از رانت شاهد استفاده مي‌كنند در حالي‌كه ممتاز بودن آنها را بنياد شهيد مشخص نمي‌كند.كسب رتبه‌هاي برتر كنكور توسط فرزندان شاهد و ايثارگر گوياي اين مدعاست .
راهي با اشاره به وجود ٧٠٠ فرزند ممتاز شاهد و ايثارگران در فارس، اظهار كرد: فرزندان شهدا در حوزه‌هاي مديريتي استان موفق بوده‌اند.امروز متخصصيني در فارس وجود دارد كه در زمينه‌هاي مختلف حرف اول را مي‌زنند .
وي با تصريح بر اينكه جنگ علم است و نخبگان جنگ را اداره كردند، گفت: علي‌رغم تنگناهاي ابزاري در جنگ اما شهدا و جانبازان با تكيه بر اصول علمي جنگ را با پيروزي به اتمام رساندند .
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس هر هفته عيادت و ديدار با از والدين شهدا طي تعامل با ائمه جمعه و فرمانداران انجام مي شود، خاطرنشان كرد كه ارزيابي عملكرد دستگاهها در سركشي از خانواده شهدا و جانبازان تا پايان اسفند اعلام مي‌شود .
راهي همچنين عنوان كرد: در شيراز تنها يك بنياد وجود دارد كه به دليل سختي دسترسي به آن در بلوار مدرس، يك ساختمان ديگر در غرب شيراز نيز پيش‌بيني شده و در آينده‌اي نزديك آماده بهره‌برداري خواهد شد .
وي يادآور شد: مركز تخصصي پروتز مصنوعي ويژه جانبازان استان نيز به زودي در موسسه ايثار فارس راه‌اندازي خواهد شد .
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس بيان كرد: هم‌اينك پنج هزار بيمار اعصاب و روان تحت پوشش بيمه درماني بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس قرار دارند .
راهي گفت: یک‌هزار و ۲۸۱ گلزار شهدا با ۱۴ هزار و ۲۱۲ قبر در استان وجود دارد که بازسازی آنها برعهده بنیاد شهید است و دریافت هزینه از خانواده شهدا تخلف محسوب می‌شود .
 
کد مطلب : ۱۹۶۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما