۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز:

تکمیل رینگ پیرامونی شیراز اولویت بودجه ۹۸ است

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز یکی از اولویت ‌های عمرانی بودجه ۹۸ را تکمیل رینگ پیرامونی کلان‌شهر شیراز دانست.
به گزارش حافظ خبر  به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، نواب قائدی در حاشیه جلسه بررسی بودجه سال آینده شهرداری این شهر، گفت: با توجه به بررسی و تصویب برنامه 5 ساله سوم شهرداری شیراز و بر اساس شاخص‌ها و اهداف کمی تعیین شده در حوزه‌های مختلف شهری، سعی شده است بودجه سال 98 در راستای تحقق شاخص‌ها در سال اول برنامه 5 ساله و به‌صورت واقع گرایانه بر اساس پتانسیل‌ها و وضعیت درآمدی شهرداری بررسی شود.
قائدی گفت: کمیسیون عمران شورای شهر شیراز در تلاش است به‌رغم مشکلات اقتصادی موجود، همواره توسعه عادلانه زیرساخت‌های شهری را با تکمیل پروژه‌ها و اجرای پروژه‌های مورد نیاز بر اساس مطالعات و برنامه‌های مدیریت شهری، با اولویت بندی این پروژه‌ها و تخصیص بودجه متناسب با آن پیش ببرد .
وی با بیان اینکه برنامه بودجه شهرداری شیراز به جد از سوی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در دست بررسی و پیگیری است، گفت: تاکنون جلسه‌های متعددی از سوی این کمیسیون برگزار شده و آمادگی این را داریم که برای نهایی شدن این برنامه در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل نیز جلسه داشته باشیم .
قائدی با بیان اینکه باید با منطقی صحیح درخصوص مسائل تصمیم گیری کرده و سپس از آن دفاع کنیم، در خصوص حوزه ماموریتی معاونت فنی و عمرانی شهرداری با اولویت تکمیل رینگ پیرامونی شهر و همچنین اجرای چندین بزرگراه و تقاطع‌های مختلف در مسیر اجرای این رینگ، گفت: تکمیل شبکه معابر و احداث تقاطع‌های غیر همسطح در رینگ پیرامونی شهر، ساماندهی ورودی‌های شهر، لوله گذاری دفع آبهای سطحی، ارتقای کیفیت آسفالت سطح شهر، ساماندهی رودخانه خشک و چنار راه دار و....، بخشی از مهمترین مواردی است که در بودجه عمرانی این حوزه مورد توجه قرار گرفته است .
عضو شورای شهر شیراز، اجرای پروژه‌های عمرانی اثرگذار در ایجاد رفاه عمومی و توسعه شهر را حائز اهمیت خواند و گفت: وظایف محوله به معاونت فنی و عمرانی شهرداری، در واقع توسعه و پیشرفت شهر و ارتقای سطح زندگی مردم را هدف قرار داده است
 
کد مطلب : ۱۹۶۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما