۰
plusresetminus
نماینده مردم شیراز در مجلس:

خودروسازان دشمن مردمند؛ مجلس همدست خودروسازان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
نماینده مردم شیراز در تذکری شفاهی در مجلس از همکاری و پیوند خودروسازان و دلالان و همچنین اقدام کمیسیون صنایع مجلس در جهت منافع خودروسازان پرده برداشت.
خودروسازان دشمن مردمند؛ مجلس همدست خودروسازان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،   بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: پیوند پیروزمندانه خودروسازان با دلالان در جهت خم کردن کمر مردم را تبریک عرض می‌کنم، سکوت و انفعال نهادهای نظارتی مجلس، دولت، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این زمینه تأمل‌برانگیز است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خودروسازان آرامش و سرمایه این مردم را به بازی گرفته‌اند، گفت: خودروسازان با ملت کاری کرده‌اند که هیچ دشمنی با آنان نکرده است چرا که وعده‌های دروغ می‌دهند.

پارسایی گفت:ما طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را آماده کردیم که باید نهایتاً ۴۵ روز به نتیجه می‌رسید اما با گذشت ۱۱ ماه بین مجلس و کمیسیون صنایع پاسکاری می‌شود و خروجی کمیسیون هم نه تنها خواسته طراحان را تأمین نمی‌کند بلکه صرفاً خواسته خودروسازان را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: چرا مدیران ناکارآمد که برخلاف قانون عمل می‌کنند و توپ را در زمین دلال و تحریم می‌اندازند، باید همچنان در پست‌های خود باقی بمانند؟
تابناک
کد مطلب : ۱۹۶۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما