۰
plusresetminus
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:

حاکم بودن شرایط قابل قبول هلدینگ هما در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۳
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس با اشاره به هجمه‌ها علیه «هما» به ویژه در بخش درآمدی، بیان کرد: اغلب تعمیرات اساسی تا ۹۹ درصد در این شرکت اتفاق افتاده و تجهیزات بروزرسانی شده است و در بخش هندلینگ نیز در فرودگاه شیراز شرایط قابل قبولی حاکم شده است.
حاکم بودن شرایط قابل قبول هلدینگ هما در شیراز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، علیرضا یزدی در آیین گرامیداشت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شیراز با بیان اینکه مجموعه "هما" در ۵۷ سال فعالیت خود را در دو شرایط متفاوت فعالیتی تجربه کرده، گفت: قبل از انقلاب شرایط قابل قبولی از لحاظ رقابت و امکانات وجود داشت و این شرکت جزو شرکت‌های برتر خاورمیانه بود .وی با اشاره به آسیب‌پذیری صنعت هوایی بعد از انقلاب به دلیل شرایط ویژه کشور، بیان کرد: عل‌ارغم فشارهای شدید، شرکت «هما» موفق به انجام رسالت خود شده است و البته مردم از بسیاری از فعالیت‌ها اطلاعی ندارند .
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس ادامه داد: در ابتدای انقلاب تمام اقدامات ما وابسته به بیرون از مرزها بود اما امروزه جوانان در حال تامین تمام تجهیزات به طور مستقل با پذیرش تمام استاندارها در شرکت «هما» هستند و مرکز آموزش ما جزء ۱۰ مرکز برتر خاورمیانه است .
  یزدی به فعالیت‌های ۴۰ ساله شرکت هواپیمایی هما هم اشاره و عنوان کرد: در برترین شرایط با همدلی موفقیت‌هایی به دست آوردیم که ۵۰ پرواز خارجی و ۶۰ پرواز هفتگی خاورمیانه شرکت‌های خارجی را متعجب کرده است. بستن سوخت در هر سال ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار برای شرکت ما هزینه در پی داشته است .
وی با اشاره به تحریم‌های اخیر، اظهار کرد: کمبودها و شرایط فعلی عوامل خارجی دارند و اتفاقات عرصه بین‌المللی و سیاست بر تمام صنعت و مسائل مرتبط به آن تاثیرگذار بوده است.
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس و بندر لنگه خاطرنشان کرد: هر هفته حدود ۶۵ پرواز داخلی و هشت پرواز بین‌المللی توسط شرکت هواپیمایی "هما" در فارس انجام می‌شود و علی‌رغم کاستی‌ها خدمات خوبی ارائه شده است .
یزدی یادآور شد: در ۲ سال و نیم گذشته بیشترین آمار برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی در فارس برگزار شده و رتبه برتر در این زمینه را کسب کردیم و با وجود شرایط دشوار شاهد رشد ۱۷ درصدی در حوزه فروش بلیت بودیم .
وی همچنین با بیان اینکه عموم مردم بر مشکلات هواپیمایی داخلی اشراف ندارند اما مسئولان بر آمادگی سازی پروازها در این شرایط نابرابر آگاهند و مقایسه آن با شرکت‌های خارجی قیاس نابرابری است، گفت: در عین حال برای بروزرسانی تجهیزات تلاش می‌کنیم.
 
کد مطلب : ۱۹۵۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما