۰
plusresetminus
سرپرست اورژانس استان فارس اعلام کرد

روز بدون تلفات در محورهای فارس/ 148 حادثه ترافیکی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶
سرپرست اورژانس استان فارس گفت: درروزگذشته از 148 حادثه ترافیکی در استان فارس 74 مورد جاده‌ای و 74 مورد شهری گزارش شده است.
روز بدون تلفات در محورهای فارس/ 148 حادثه ترافیکی
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه درروزگذشته از 148 حادثه ترافیکی در استان فارس 74 مورد جاده‌ای و 74 مورد شهری گزارش شده است، اظهار داشت: تعداد تصادف جاده‌‌ای روز گذشته در استان فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بر اثر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی فارس 181 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 85 مورد شهری و 95 مورد جاده‌ای بوده است که با حضور به موقع اورژانس هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.
سرپرست اورژانس استان فارس تصریح کرد: از 713 مأموریت اورژانس 115 استان فارس 449 مأموریت جاده‌ای، 516 مورد شهری و نیز 748 نفر برای درمان به کمپ‌های نوروزی مراجعه کرده‌اند.
مرادیان با اشاره به‌اینکه استان فارس دومین مرکز دارای اورژانس هوایی است، گفت: مرکز اورژانس فارس از راه‌اندازی امداد هوایی در سال 1382 تاکنون با 3 بالگرد مستقر در شیراز، جهرم و لار از طلوع تا غروب آفتاب مشغول ارائه خدمات امدادرسانی است.
وی بیان داشت: از ابتدای طرح امداد نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه جاری توسط مرکز اورژانس امداد هوایی 12 مورد امدادرسانی به مصدومان تصادف جاده‌ای با موفقیت انجام شده است.
سرپرست مرکز اورژانس استان فارس اضافه کرد: استشمام گاز از وسائل گرمایشی غیراستاندارد روز گذشته یک مورد گزارش‌شده که با حضور به‌موقع اورژانس فرد مصدوم در محل درمان شد.

فارس
کد مطلب : ۱۹۲۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما