۰
plusresetminus
وزیر کار تاکید کرد

لزوم اتصال فارس به دریا

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه انتقال آب از خلیج‌فارس به استان فارس کار بزرگی است، گفت: باید در دولت از این طرح حمایت شود چرا که با انتقال آب توسعه ایجاد می‌شود و می‌تواند مسائل بزرگ در مورد اتصال به دریا هم حل شود.
لزوم اتصال فارس به دریا
به گزارش "حافظ نیوز"، علی ربیعی عصر دیروز در کارگروه اشتغال شهرستان‌های لامرد و مهر که در محل سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد اظهار داشت: اگر بگوییم حلقه توسعه استان فارس می‌تواند در لامرد و مهر قرار بگیرد حرف درستی است.
وی افزود: سرمایه اجتماعی لامرد بالا است و می‌تواند سرمایه اجتماعی بر سرمایه اقتصادی و تولیدی قرار بگیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه لامرد یک شهر زنده بوده و لامرد مهاجرپذیر می‌شود گفت: ایجاد صنایع پایین‌دستی آلومینیوم 5 برابر کارخانه آلومینیوم در لامرد می‌تواند شغل ایجاد کند و با احداث این صنایع و میزان سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد که کیک اقتصادی کشور در حال بزرگ شدن است.
ربیعی با اشاره به اینکه انتقال آب از خلیج‌فارس به استان فارس کار بزرگی است، گفت: باید در دولت از این طرح حمایت شود چرا که با انتقال آب توسعه ایجاد می‌شود و می‌تواند مسائل بزرگ در مورد اتصال به دریا هم حل شود.
وی با تأکید بااینکه باید یک مرکز فنی و حرفه‌ای فعال در لامرد و مهر ایجاد شود تصریح کرد: این کار باید امسال آغاز شود تا جوانان لامرد توانمند شده و در مدیریت میانی از آنان استفاده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: لازم است شورای اجتماعی فرمانداری لامرد تشکیل و فقط به نقاط منفی پرداخته نشود بلکه در خصوص مسائل مثبت نیز مطرح شود زیرا لامرد داری خیریه‌های زیادی است.
ربیعی در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه بین‌المللی لامرد نیز گفت: بی‌تمایل نیستیم و می‌خواهیم لامردی‌ها راحت‌تر سفر بروند، اما باید بین استانداری، فرمانداری و نماینده مردم در مجلس یک همفکری ایجاد شود و در این زمینه سودآوری هم مهم نیست.
کد مطلب : ۱۹۱۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما