۰
plusresetminus
مدیرکل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد:

مجموعه فرهنگی حافظ با بیش از 181هزار نفر بیشترین بازدیدکننده در استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری فارس گفت: مجموعه فرهنگی حافظ با 181 هزار و 918 نفر نسبت به دیگر اماکن فرهنگی و تاریخی فارس بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده‌است.
مجموعه فرهنگی حافظ با بیش از 181هزار نفر بیشترین بازدیدکننده در استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، مصیب امیری اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا چهارم فروردین 684 هزار و 92 گردشگر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس بازدید کردند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از مجموعه فرهنگی حافظ به ترتیب تخت جمشید با 145 هزار و 199 نفر، سعدی 118 هزار و 304 نفر، پاسارگاد با  93 هزاو 357 نفر و نیز ارگ کریمخان زند با 62 هزار و 564 نفر بیشترین بازدیدکننده را داشته‌اند که این تعداد همچنان در حال افزایش است.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: از 27 اسفندماه تا روز گذشته یک میلیون و 395 هزار نفر شب مسافر نوروزی در واحد‌های اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان و کمپ‌های نوروزی اسکان یافته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش نشان می‌دهد.
امیری از ارائه تسهیلات به میهمان نوروزی به ویژه در مجموعه جهانی تخت جمشید خبرداد وافزود: راه‌اندازی تور مجازی 2 زبانه برای آشنایی میهمانان از نحوه بازسازی مجموعه جهانی تخت جمشید و نیز دریافت اطلاعات این مجموعه بدون راهنما از طریق نصب بلوتوث تلفن همراه از جمله فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی فارس است.
کد مطلب : ۱۹۱۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما