۰
plusresetminus
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

راه‌اندازی کمپين خريد کالای ايرانی با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم»

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۲
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از راه‌اندازی کمپين خريد کالای ايرانی با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم» و با شعار «خريد کالای ايرانی، اشتغال فرزندان ايرانی» در فارس خبر داد.
راه‌اندازی کمپين خريد کالای ايرانی با عنوان «بياييد چرخه را بچرخانيم»
به گزارش "حافظ نیوزبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در جلسه راه‌اندازی کمپین عنوان «بیایید چرخه را بچرخانیم» در حضور مدیران شهرک‌های صنعتی شهرستان‌ها و مناطق استان، با اشاره به راه‌اندازی این کمپین در سطح ملی به ابتکار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این کمپین، حمایت از تولیدات ملی در آستانه خرید سال نو است.
وی بابیان اینکه توجه به تولید ملی و ترویج مصرف کالای داخلی رشد اقتصادی کشور را به همراه دارد، افزود: تحقق این امر نیازمند کار فرهنگی و ایجاد باور ملی برای مصرف‌کنندگان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان اینکه مصرف‌کنندگان رکن اصلی عرصه حمایت از تولید کشور به شمار می‌روند، گفت: مردم با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را محقق می‌سازند.
فتوحی تصریح کرد: این‌یک امر مسلم است که به هر میزان مصرف کالاهای داخلی افزایش یابد؛ سبب افزایش تولید و اشتغال در کشور و استان خواهد شد.
وی بابیان اینکه در کنار چنین فرهنگ‌سازی باید تولیدکنندگان نیز کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند، ادامه داد: در سال جاری بیش از 33 هزار نفر در قالب 2800 واحد صنعتی، تولیدی و کارگاهی در 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مشغول به کارشده‌اند.
این مقام مسؤول مطرح کرد: حمایت از تولید داخل و پویش خرید کالا و محصولات ایرانی، علاوه بر حفظ اشتغال موجود در این واحدها و سایر مجموعه‌های صنعتی استان و کشور، رشد و بالندگی بخش تولید و صنعت به‌عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۹۱۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما