۰
plusresetminus
مهندس آرگیو در بازدید شبانه از پروژه های عمرانی شهرداری شیراز:

سال آینده، سال رونق پروژه های شهرداری است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: در روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید، محدودسازی کارگاه پروژه های عمرانی انجام می شود.
سال آینده، سال رونق پروژه های شهرداری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوزمهندس حسین آرگیو در بازدید از روند اجرایی برخی پروژه های عمرانی در شیفت شب، با بیان اینکه در این روزها همراه با تکاپوی شهروندان برای نوروز، پروژه های شهرداری نیز با تلاش شبانه روزی همکاران وارد فصل جدیدی شده که مردم قطعا این تلاش و کوشش را در تمام ساعات شبانه روز لمس می کنند.
او با اشاره به تاکید شهردار شیراز برای به حداقل رساندن فضاهای کارگاه پروژه ها در آستانه نوروز،  خاطرنشان کرد که این کاهش فضا به نوعی خواهد بود تا در راه عبور و مرور شهروندان در تکاپوی شب عید کمترین مانع ایجا شود.
وی با بیان اینکه کار برای رضای خدا خستگی ندارد خاطرنشان کرد: این به معنای تعطیلی پروژه ها نیست و در زوایای مختلفی که امکان عملیات عمرانی باشد کار ادامه خواهد داشت.
مهندس آرگیو با تصریح اینکه پروژه های شهرداری در حال خروج از رکود است و این فعالیتی که شاهدیم روز به روز بهبود خواهد یافت، افزود: پروژه هایی که به نوعی مشکل اجرایی به دلیل عدم تملک اراضی یا جابجایی تاسیسات دارند در حال مذاکره برای رفع مشکل هستیم تا بتوانیم شاهد افتتاح پروژه ها در سال آتی در فواصل مختلف باشیم.
معاون شهردار شیراز سال آینده را سال افتتاح پروژه های بزرگی توصیف کرد که مدت ها چهره ی برخی معابر شهری شیراز را مخدوش کرده بود و گفت: انشاءا... سال آینده، سال پر رونقی در اجرای پروژه های شهرداری خواهد بود.
وی خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و اظهار داشت: خدمت خالصانه کارکنان شهرداری در هر زمان؛ در سرما و گرما و شب و روز به حتم رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
مهندس آرگیو به شهروندان اطمینان خاطر داد که تمام توان مجموعه شهرداری در خدمت خواهد بود و افزود: طرح های متعدد عمرانی با کیفیت و دقت توسط متخصصان و کارشناسان شهرداری لحظه به لحظه کنترل می شود.
وی در بازدید شبانه از پروژه های تقاطع غیرهمسطح مطهری-امیرکبیر-رحمت، شهید رودکی و بهسازی میدان قصردشت، از تلاش شبانه روزی کارکنان ساعی و علاقمند تقدیر و تشکر کرد و خواستار تلاش روزافزون در اجرای با کیفیت، بادقت پروژه ها شد.
کد مطلب : ۱۹۰۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما