۰
plusresetminus
حجت الاسلام برزگر خبرداد:

شرکت بیش از 3000 نفر از حافظان مکتب القرآن ثارالله در آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند ماه 96

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵
مدیرمؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله از شرکت بیش از دو هزارنفر ازحافظان این مؤسسه در آزمون حفظ و مفاهیم سازمان اوقاف و وزارت ارشاد در 10اسفندماه سال جاری خبرداد.
شرکت بیش از 3000 نفر از حافظان مکتب القرآن ثارالله در آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند ماه 96
به گزارش "حافظ نیوزحجت الاسلام دکتر منصور برزگر با اشاره به آمادگی کامل حافظان  ومربیان برای شرکت در آزمون 10 اسفندماه عنوان کرد: دوره ها و کلاسهای تثبیت و رفع اشکال جهت تقویت حافظان قرآن کریم در شعب و مراکز آموزشی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله برگزار می شود.
دبیرکارگروه قرآن و عترت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهارکرد: حفظ قرآن توسط حافظان مقدمه ای جهت انس بیشتر با قرآن و شرط ورود و تدبر درآیات سعادتبخش قرآن کریم است لذا می بایست کارگروه ها و کلاسهای تخصصی تدبر و عمل به آیات قرآن ویژه حافظان و خانواده های قرآن تشکیل گردد.
دکتر برزگر خاطرنشان کرد: مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله از مؤسسات پیشرو در حفظ و مفاهیم قرآن کشور است که کسب مقام اول استان و دوم کشور در سال گذشته گواه برعمکرد و زحمات بی وقفه مربیان و مدیران این مؤسسه در سراسر کشور است.
عضو هیئت مدیره بنیاد بین المللی حفظ قرآن کریم خاطرنشان کرد: مراکز مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله استقبال گسترده ای از مسابقات قرآن کریم داشته اند و بیش از  400نفر  نونهال در مسابقات حفظ جزء سی ام قرآن کریم شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام برزگر درپایان از زحمات مربیان و مدیران شعب و مراکز آموزشی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در تربیت حافظان قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.
کد مطلب : ۱۸۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما