۰
plusresetminus

مراسم معارفه فرماندهی پایگاه بسیج صدا و سیمای فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۰
مراسم معارفه فرماندهی پایگاه بسیج صدا و سیمای فارس با حضورسردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان و فرماندهان ارشد بسیج سازمان در سالن شهید رکنی این مرکز برگزار شد.
مراسم معارفه فرماندهی پایگاه بسیج صدا و سیمای فارس
به گزارش "حافظ نیوزمراسم معارفه فرماندهی پایگاه بسیج صدا و سیمای فارس با حضورسردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان و فرماندهان ارشد بسیج سازمان در سالن شهید رکنی این مرکز برگزار شد.
مدیرکل صدا وسیمای فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام امام راحل ( ره ) که با هنرمندی نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کرد، گفت: یکی از هنرمندی های بی بدیل و بی نظیر حضرت امام تفکر تشکیل تشکل مقدس بسیج بود هرچه می گذرد عمر این ایده استراتژیک برای جهانیان مشخص می شود.
سهرابی با اشاره به گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: نهالی که به دست مبارک امام به نام مقدس بسیج 40 سال پیش کاشته شد امروز سایه گستر بخش مهمی از این جهان خاکی است و این که امام فرمودند ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کنیم به تعبیری ترویج تفکر انقلابی بسیج بود که امروز دنیا را در برگرفته است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس تصریح کرد: امروز ما شاهد  تفکر بسیج در سوریه، لبنان، یمن، افغانستان هستیم. حتی فراتر از آن کسانی که ممکن است هم کیش و هم دین ما نباشند اما به انسانیت و آزادگی فکر می کنند و از سلطه سلطه گران زرو زور و زیور به ستوه آمده اند گرایش آنان به بسیج و تفکر بسیجی گرایش معناداری است.
منتصب رییس رسانه ملی در استان افزود: خدا را شکر می کنیم به وجود این تشکل مردمی که نیتش خدایی، هدفش خدمت به مردم و پاسداشت ارزشهایی است که جوانان ما این ارزشها را با اهدای گرانبهاترین هدیه ای که خداوند به انسان می دهد یعنی جان خودشان به ما به صورت امانت سپردند و انشاء الله ما هم بتوانیم این امانت را به نسل بعد از خودمان منتقل کنیم.
مدیرکل صدا وسیمای فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: امروز اگر جلوه های زیبای پرشور حضور مردم را درصحنه های پرخطر فلسطین و لبنان مشاهد می کنیم به واسطه الگوگیری از بسیج است، اظهار داشت: ما هم در مجموعه رسانه با همین تفکر زندگی و کار می کنیم.
سهرابی با توجه به حب و بغض دشمنان انقلاب و توطئه های آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:  اگر کسی بخواهد درستی عملکرد بسیج و راهی که انتخاب کرده و مسیری که رفته را بررسی کند، کافی است به حب و بغضی که نسبت به این سازمان مردمی و خدایی است نگاهی بیفکند که امام و رهبر به ما یاد دادند هرجا  که دشمن از دست مان  عصبانی بود و تلاش کرد و توطئه چید که آسیبی به آنجا بزند، بدانید که شما باید آنجا را حفظ کنید و مطمئن باشید که آن مسیر، مسیر درست و حقیقی بوده است.
وی افزود: امروز در دهه چهلمین انقلاب اسلامی نام بسیج برای دوستان شوق آمیز و برای دشمنان خدا،دین ،اخلاق، معنویت و انسانیت  نامی هراس انگیز و این نشان از عملکرد درست و دقیق نهاد مقدس بسیج است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که صدا وسیما را مهمترین قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن معرفی کردند ، گفت: صدا وسیما  مانند 8 سال دفاع مقدس باید قرارگاهی عمل کند، همه باید به صدا وسیما و این قرارگاه کمک کنند.کارکنان صدا وسیما سربازان و افسران و فرماندهان این قرارگاه هستند وباید با توطئه  های پیچیده و گسترده ای که در حوزه جنگ نرم اتفاق می افتد، مقابله کنند پس باز هم در این قرارگاه تفکر بسیجی و اتخاذ این رویکرد است که ما را در این جنگ نابرابر موفق می کند.
سهرابی رسالت مهم صدا و سیما را به عنوان سربازان قرار گاه جنگ نرم بصیرت افزایی  و روشنگری دانست واظهار کرد: امیدوارم ما در این قرارگاه  با تفکر انقلابی به دور از تمام مصلحت اندیشی ها  آنچه که مطالبات  مقام معظم رهبری که برگرفته از مطالبات مردم است  را بتوانیم در قالب صوت در رادیو و تصویر در تلویزیون، در حوزه های خبری وفضای مجازی  به نحو مطلوب انعکاس دهیم  و سربازان فداکاری در این عرصه برای ملت باشیم .
 سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان در این مراسم گفت: 12 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ ایران بود.
وی با بیان این که حضرت امام برای تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف بلندمدت داشتند، افزود: بسیج مولود امام و انقلاب است و همواره مورد تایید ایشان و رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی با بیان این که هیچ کس باور نمی کرد که انقلاب اسلامی با این سرعت و دقت  به پیروزی برسد اظهار داشت: این پیروزی عنایت الهی بود که حتی رییس سازمان سیا هم گفته بود ما با پدیده ای مواجه شدیم که در تعریف های ما
نمی گنجید.
غیاثی افزود: مقام معظم رهبری یک انتظار راهبردی و ویژه از صدا وسیما دارند و آن هم دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و بحمدالله در مجموعه رسانه ملی به این مهم توجه بسیاری می شود ازجمله در مرکز فارس که  مدیریت عالی آن فردی بسیجی و دارای ویژگی ها و تفکر شایسته بسیجی است که تا کنون کارهای شایسته ای به طور مشترک با هم انجام داده ایم و امیدواریم در آینده بر این همکاری ها و هم افزایی ها بیش از پیش افزوده شود.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: به رغم همه سیاه نمایی‌ها و هجمه‌ها شهادت می‌دهیم که رسانه ملی توانسته است اهداف نظام را پیاده کند و اگر اینگونه نبود امروز مورد هجمه قرار نمی گرفت .
وی با تاکید بر تلاش صدا و سیما در تولید برنامه‌های فاخر گفت: رسانه ملی با محفوظ نگهداشتن مستندات تاریخی و
ایام الله به طور قطع می‌تواند نظام اسلامی را از تحریف و خدشه مصون بدارد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس به وظیفه بسیج صدا و سیما اشاره کرد و افزود: بسیج صدا و سیما یکی از تاثیرگذارترین قشر‌های بسیج در استان فارس است و انتظار می‌رود بسیج صدا و سیما در هدایت و حمایت از هنرمندان متعهد انقلابی ایفای نقش کند.
فرمانده سپاه فجر استان در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی بسیج فرهنگی است و این موضوع در مطالبات و سخنان حضرت امام نیز نمود بسیاری دارد و بسیج صدا وسیما باید در حمایت و هدایت هنرمندان انقلابی نقش موثری ایفا کند و به عنوان یک مجموعه تاثیر گذار مسیر منطقی خود را در مقابل مستبکران جهان به منصه ظهور برساند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوان شهری مدیرکل فرهنگی بسیج سازمان با بیان این که یکی از اهداف و آرمان های حضرت امام صادرکردن انقلاب اسلامی به جهان بود،گفت:  منظور امام صادر کردن انقلاب با ابزار جنگ نبود بلکه ایشان برای کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیرمسلمان مرز قایل نبودند، نگاه امام این بود که این انقلاب همان مقدمه انقلاب و ظهور حضرت حجت است و با این معارف انقلابیون را پرورش داد و بنای ایدئولوژی را بست.
مدیرکل فرهنگی بسیج سازمان صدا وسیما افزود:  شیوه پیامبر در تبلیغ رسالت خویش شیوه تهاجم و جنگ نبود بلکه گفتمان دین پیغمبر گفتمان هدایت گری بود و تنها رسانه ملی، بسیج وفرهنگ بسیجی است که می توانند این گفتمان را تبلیغ و به کل جهان مخابره کنند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: برنامه سازان و عوامل رسانه ملی در صدا وسیمای فارس با مدیریت بسیجی وار و  ولایی مدیرکل این مرکز که از حامیان بسیج بوده و هستند و حمایت های سردار غیب پرور و سردار غیاثی دلگرم و امیدوار و با انگیزه در تولید برنامه هایی با محتوای بسیج، دفاع مقدس و انقلاب تلاش می کنند.
 
کد مطلب : ۱۸۸۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما