۰
plusresetminus
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز :

فعالیت‌های عمرانی شهرداری تعطیل نمی‌شود

بزودی، آغاز عملیات اجرایی تقاطع مهدیه-امیرکبیر در شیراز؛
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
معاون عمرانی شهرداری شیراز با تصریح اینکه با حاشیه‌ها کاری نداشته و ندارد، گفت: فعالیت‌های عمرانی خصوصا در شهرداری تعطیل بردار نخواهد بود و همچنان با برنامه‌ریزی دقیق‌تر ادامه دارد. مهندس حسین آرگیو در جمع مدیران پروژه های شهرداری تاکید کرد که شهرداری شیراز نه ‌تنها پروژه‌ای را تعطیل نمی‌کند، بلکه به‌دنبال تعریف و اجرای پروژه‌های بزرگی هم خواهد بود.
فعالیت‌های عمرانی شهرداری تعطیل نمی‌شود
به گزارش "حافظ نیوزمعاون عمرانی شهرداری شیراز با تصریح اینکه با حاشیه‌ها کاری نداشته و ندارد، گفت: فعالیت‌های عمرانی خصوصا در شهرداری تعطیل بردار نخواهد بود و همچنان با برنامه‌ریزی دقیق‌تر ادامه دارد.
مهندس حسین آرگیو در جمع مدیران پروژه های شهرداری تاکید کرد که شهرداری شیراز نه ‌تنها پروژه‌ای را تعطیل نمی‌کند، بلکه به‌دنبال تعریف و اجرای پروژه‌های بزرگی هم خواهد بود.
او از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مهدیه به امیرکبیر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مسئولیت مدیریت پروژه‌های عمرانی را برعهده‌ی متخصص‌ترین نیروها قرار داده ایم، افرادی که اجرایی هستند و بدون پرداختن به حاشیه‌ها، مسائل را دنبال می کنند.
او با تاکید براینکه مدیران پروژه‌های عمرانی شهرداری باید مقیم پروژه باشند، گفت: از مدیران پروژه‌ها خواسته‌ایم که با توجه به برنامه‌ی زمانبندی و با پیگیری مستمر مسائل را دنبال کنند؛ مدیران پروژه نمایندگان شهردار و معاون عمرانی شهرداری محسوب می‌شوند.
آرگیو با تاکید براینکه به‌دنبال ارتقاء شخصیت سازمانی معاونت عمرانی شهرداری شیراز است، گفت: آمده ایم کار کنیم و قطعا در تمام مسائل صرفه و صلاح شهر و شهروندان و البته شهرداری را مدنظر قرار داده و می‌دهیم.
در این جلسه مدیران پروژه های ساختمان جدید شهرداری، تقاطع غیرهمسطح باهنر-کمربندی، پروژه های لوله گذاری، تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر-رحمت-مطهری، بزرگراه کوهسار مهدی(عج)، پروژه های ساماندهی رودخانه ای، تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی و بزرگراه مهدیه، تقاطع غیرهمسطح جوادیه، پل رودخانه ای بزرگراه مولوی، پروژه های توسعه ی حرم علی بن حمزه(ع)، تقاطع غیرهمسطح ولی عصر(عج)، دوربرگردان نیایش، زیرگذر گلستان، چپگرد دلگشا، پروژه های ساختمان سازی و پروژه های عمران مناطق به بیان مشکلات در اجرای پروژه ها پرداختند.
کد مطلب : ۱۸۸۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما