۰
plusresetminus

تایید عملکرد و قدردانی از فعالیت فضای مجازی صدا وسیمای فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۷
رییس مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گزارشی مجموعه فعالیت های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای فارس را در خور توجه و مؤید تلاش مستمر و مفید همکاران این معاونت توصیف کرد.
تایید عملکرد و قدردانی از فعالیت فضای مجازی صدا وسیمای فارس
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، رییس مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گزارشی مجموعه فعالیت های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای فارس را در خور توجه و مؤید تلاش مستمر و مفید همکاران این معاونت توصیف کرد.
علی بخشی زاده در این گزارش، ایجاد اپلیکیشن سخت اندروید با قابلیت دانلود از فروشگاههای برخط نرم افزار را در کنار آرشیو مناسب( تلویزیون و موسیقی) به همراه تعامل با مخاطبان، ارائه جدول پخش و امکان پخش زنده شبکه های تلویزیون ملی، استانی، برون مرزی، سیما و صدای مرکز فارس را یکی از اقدامات بسیار خوب این مرکز ذکر کرده است.
رییس مرکز نظارت و ارزیابی صدا وسیما فراهم کردن امکان استفاده از آرشیو بر اساس زمان و نام برنامه در منوی سیما که به مخاطبان در مشاهده برنامه های پخش شده کمک به سزایی می کند را از دیگر اقدامات بسیار خوب مرکز فارس در فضای مجازی دانسته است.
همچنین توجه فضای مجازی مرکز فارس به سیمای نماز و اجلاسیه" نماز و فضای مجازی" مورد استقبال مرکز نظارت قرار گرفته و در این باره اظهار داشته است، مرکز فارس آیکون سیمای نماز را در منوی صفحه اصلی وب سایت به مناسبت بیست و ششمین اجلاس سراسری اقامه نماز ایجاد کرده که این اقدام مناسب و در خورتوجه است.
علی بخشی زاده در پایان خطاب به مدیر کل صدا وسیما با تبریک موفقیت های این مرکز در چهاردهمین اجلاس فنآوری رسانه اظهار امیدواری کرده است که در آینده نیز شاهد پیشرفت روزافزون و موفقیت صدا وسیمای فارس در عرصه های رسانه کشوری و به ویژه فضای مجازی باشیم.
معاونت فضای مجازی صدا وسیمای فارس از معاونت های پیشرو سازمان در زمینه فعالیت در فضای مجازی و دارنده تندیس برتر فضای مجازی در بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیما است.
 
کد مطلب : ۱۸۸۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما