۰
plusresetminus
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

اقتصاد هنر، نقطه ضعف هنرمندان/ توجه ویژه به دانشکده ای دولتی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
احمد تنوری ضعف هنر را عدم توجه به اقتصاد هنر دانست و گفت: اقتصاد هنر با اتصال هنرمندان به بازرگانان معتبر داخلی و خارجی می تواند فعال شود و زمینه را برای فارغ التحصیلان در حوزه اقتصادی فراهم کند.
اقتصاد هنر، نقطه ضعف هنرمندان/ توجه ویژه به دانشکده ای دولتی
به گزارش "حافظ نیوز"، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای دختران شیراز با ذکر آمار دانشجویان دختر و پسر در دانشکده های فنی و حرفه ای کشور گفت: در کشور 70 درصد ظرفیت دانشکده های فنی را پسران و مابقی را دختران در اختیار دارند ولی ما در شورای پنجم و طبق شعارهایمان، تلاش می کنیم تا عدالت جنسیتی در زمینه های مختلف از جمله آموزشی برقرار شود.
احمد تنوری در تاکید بر دانشگاه ها و دانشکده های دولتی ابراز کرد: دانشگاه های دولتی را باید در اولویت قرار داد و شورا باید همانند حوزه های علمیه به دانشگاه های دولتی توجه ویژه کند.
وی در ادامه گفت: باید زمین های آموزشی شهرداری بیشتر به آموزش دختران تخصیص یابد زیرا نیاز به تحصیل با امنیت و آرامش برای دختران بیشتر اهمیت دارد.
رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر اسلامی شهر شیراز هم چنین عناون کرد: رسته های این دانشکده کاربردی است و سریعا وارد بازار کار می شوند.
وی از این دانشکده در خواست هایی را نیز مطرح کرد: در بخش رشته های هنریُ به رشته هایی که در شیراز قدمت دیرینه ای دارند توجه ویژه شودُ هم چنین در سرفصل های دروس نیز از مکتب شیراز استفاده شود.
تنوری درخصوص اهمیت رشته های گردشگری عنوان کرد: رشته های مرتبط با گردشگری و هتلداری با توجه به طرح جامع گردشگری و چشم انداز آینده شیراز نیاز است که در بخش آکادمیک توجه بیش از \یش به آن ها شود.
وی همچنین تفزود: رشته های کاربردی حوزه گردشگری نیاز امروز جامعه ما می باشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز توصیه کرد: می توان با نظم و به صورت سیستماتیک بازارچه هایی برای ارائه تولیدات دانشگاه در سطح شهر اختصاص داد.
وی ضعف هنر را عدم توجه به اقتصاد هنر دانست و گفت: اقتصاد هنر با اتصال هنرمندان به بازرگانان معتبر داخلی و خارجی می تواند فعال شود و زمینه را برای فارغ التحصیلان در حوزه اقتصادی فراهم کند.
کد مطلب : ۱۸۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما