۰
plusresetminus
مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان فارس اعلام کرد

هزینه 1380 میلیارد تومانی بیمه سلامت در استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴
مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان فارس گفت: هزینه بیمه سلامت استان فارس در سال گذشته هزار و 380 میلیارد تومان بوده است.
هزینه 1380 میلیارد تومانی بیمه سلامت در استان فارس
به گزارش "حافظ نیوزرضا ممتحن  ظهرامروز در آیین معرفی سرپرست جدید اداره کل بیمه سلامت استان فارس اظهار داشت: هزینه بیمه سلامت استان فارس در سال 92، 399 میلیارد تومان بوده که با افزایش این میزان در سال گذشته به بیش از 300 درصد رسیده است.
مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان فارس گفت: هزینه بیمه سلامت استان فارس در سال گذشته هزار و 380 میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه استان فارس با 31 شهرستان دارای 17 اداره بیمه سلامت است، افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای علاوه بر اداره کل از سوی 700 دفتر پیشخوان نیز با جدیت انجام می‌شود.
مدیرکل پیشین بیمه سلامت استان فارس در مورداجرای طرح پزشک خانواده در فارس خاطرنشان کرد: از طریق ستاد سازمان بیمه‌ای هزار و 200 پزشک عمومی خانواده به نحوی حقوق‌بگیر بیمه سلامت استان فارس هستند.
ممتحن تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پزشک خانواده علاوه براستان‌های فارس ومازنداران در دیگر استان‌های کشور اجرایی و نهادینه شود.
سرپرست جدید اداره کل بیمه سلامت فارس در ادامه این آیین اظهار داشت: رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان از طریق تلاش کارکنان این اداره کل محقق و اجرایی می‌شود.
 صابر فرخی لاریجانی خاطرنشان کرد: از 17 اداره بیمه سلامت در 31 شهرستان استان فارس 5 اداره ملکی و مابقی استیجاری مشغول ارائه خدمات بیمه‌ای هستند.
وی تصریح کرد: مراجع چندگانه تصمیم‌گیری شامل دانشگاه و دیگر دستگاه‌ها و نهادها که در مورد پزشک خانواده تصمیم‌گیری می‌کنند باید ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند و از این فرصت در ارتقاء سطح خدمات پزشک خانواده استفاده کنند.
کد مطلب : ۱۸۷۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما