۰
plusresetminus
استاندار فارس در جمع شهرداران مطرح کرد

اعتبار شهرداری شیراز 3 برابر اعتبار کل استان/بالا بودن نارضایتی از شهرداری‌ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
استاندار فارس گفت: درحالی‌که مجموع اعتبارات استان فارس حدود یک هزار میلیارد تومان است، شهرداری شیراز 3 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.
اعتبار شهرداری شیراز 3 برابر اعتبار کل استان/بالا بودن نارضایتی از شهرداری‌ها
به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل تبادار بعدازظهر امروز در جمع شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان فارس اظهار داشت: کل اعتبارات استان فارس حدود یک هزار میلیارد تومان است که 70 درصد آن نیز به مسائل عمرانی اختصاص می‌یابد اما اعتبار شهرداری‌ها حدود 4 هزار میلیارد تومان بوده که تنها سهم شهرداری شیراز از این اعتبار، 3 هزار میلیارد تومان است.
وی افزود: تنها اگر 60 درصد اعتبارات شهرداری به مسائل عمرانی اختصاص یابد، کمک شایانی به این مسئله شده است.
مقام عالی دولت در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به بحث میزان رضایتمندی مردم از شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌های موجود، میزان نارضایتی از شهرداری‌ها بالا است و این مسئله با توجه به وابستگی شهرداری به مردم حتی ازنظر مالی، قابل‌قبول نیست.
استاندار فارس ادامه داد: شهرداری‌ها باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند، چراکه ازنظر مالی نیز با پول مردم اداره می‌شوند، بنابراین توجه ویژه‌ای به مقوله پاسخگویی به مردم و تکریم آنان داشته باشند.
تبادار همچنین از شهرداران خواست تا شفاف‌سازی را به‌عنوان یک مسئله مهم در دستور کار خود قرار داده و بر نحوه پاسخگویی کارکنان خود نیز نظارت داشته باشند.
وی افزود: قبل از هر نوع ساخت و سازی، رضایت مردم از همه‌چیز مهم‌تر است و شهرداران باید این مقوله مهم را مدنظر داشته باشند.
کد مطلب : ۱۸۷۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما