۰
plusresetminus
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

برطرف کردن نیاز شهروندان بالا و پایین ندارد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۵
حسین آرگیو اظهار داشت: معاون عمرانی و فنی شهرداری شیراز برای رسیدن به طرح‌های بالادستی و برطرف کردن نیاز شهروندان و نیز رسیدن به نقطه مطلوب تفاوتی میان پائین و بالای شهر قائل نیست.
برطرف کردن نیاز شهروندان بالا و پایین ندارد
به گزارش "حافظ نیوزحسین آرگیو پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیان کرد: مجتمع‌های ورزشی فرهنگی شهرک زیباشهر و تل ریگی، فرهنگسرا، پارک حاشیه‌ای، پیاده‌روسازی و دیگر طرح‌های زیرساختی در دهه مبارک فجر در شیراز به‌ بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌یک از طرح‌های شهرداری شیراز به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نشده است، افزود: بیشترین مشکل پیش روی شهرداری شیراز مالکیتی است که با تلاش‌های انجام‌شده بسیاری از طرح‌ها با سرعت به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: تهیه زیرساخت‌ها، مترو، تراموا، حمل‌ونقل عمومی، احداث خیابان بر اساس طرح‌های تفصیلی، اجرای طرح جامع حمل‌ونقل ترافیک  و بالادستی با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران برجسته  دانشگاهی ازجمله برنامه‌های عملیاتی این معاونت است.
آرگیو تصریح کرد:  طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل راه و شهرسازی منعقد گردید، مقرر شد 3 طرح کمربندی و تقاطع‌های غیر هم‌سطح سفیر، مطهری و قائم  احداث شود که تاکنون هیچ‌گونه فعالیتی از سوی این اداره کل انجام‌نشده است.
وی بیان داشت:  وجود کاربری‌ها یکی از مشکلات پیش روی احداث تقاطع‌ها است که با برطرف کردن این معضل شاهد تسریع کاهش ترافیک خواهیم بود.
 این مسؤول اضافه کرد: عملیات اجرایی  تقاطع غیر هم‌سطح مهدیه به  بلوار امیرکبیر در دهه فجر، توجه به رینگ‌های پیرامونی، حفاظتی، ساخت فرهنگسرا، سرای محله، ورزشگاه، زمین چمن مصنوعی ونیز 85 طرح فرهنگی و ورزشی ونیز احداث 2 مسیر پیشنهادی شمالی  در شمال سپیدان و یک مسیر جنوبی به طول 19 و 20 کیلومتر از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.
 آرگیو ابراز داشت: برای رسیدن به زیرساخت‌های عمرانی به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم  و در تلاش هستیم  با مشارکت  شهروندان، فضای شیراز را به شهر زیست پذیر برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، تبدیل کنیم.
 وی اظهار داشت: معاون عمرانی و فنی شهرداری شیراز برای رسیدن به طرح‌های بالادستی  و برطرف کردن نیاز شهروندان و نیز رسیدن به نقطه مطلوب تفاوتی میان پائین و بالای شهر قائل نیست.
کد مطلب : ۱۸۶۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما