۰
plusresetminus

به گردشگری به عنوان مزیت اقتصادی فارس توجه شود

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: بخش گردشگری در استان فارس باید به عنوان یک مزیت اقتصادی مورد توجه بخش دولتی و خصوصی قرار گیرد.
به گردشگری به عنوان مزیت اقتصادی فارس توجه شود
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی اتاق شیراز، خسرو فروغان در جلسه مشترک هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و کمیسیون گردشگری اتاق شیراز بیان کرد: بخش گردشگری می تواند اقتصاد استان فارس را متحول کند و علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار بر سایر بخش های اقتصاد نیز تاثیر بگذارد.
وی افزود: برای محور و رونق صنعت گردشگری در استان نیاز به هم افزایی و هم فکری بیشتر بخش خصوصی و حمایت های بخش دولتی است که متاسفانه امروز این صنعت درآمد زا کمتر مورد توجه است.
فروغان اظهارداشت: استان فارس در سالهای گذشته به عنوان یک استان کشاورزی مطرح بوده که امروز این بخش به علت خشکسالی و عدم مدیریت آب جوابگوی اقتصاد مردم استان نیست و بخش صنعت استان نیز که مناسب نیست لذا صنعت گردشگری راهگشای اقتصاد استان است.
وی با بیان اینکه داشته های فارس در بخش گردشگری بسیار فاخر و ارزشمند است اضافه کرد: استان فارس در بخش های مختلف گردشگری سلامت، باستانی، فرهنگی، طبیعی، ورزشی و غیره پتانسیل های های خوبی دارد که باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از این ظرفیت ها استفاده مناسب شود.
فروغان ادامه داد: همه مسئولان دولتی و فعالان بخش گردشگری باید به این وحدت رویه دست یابند که با رونق بخش گردشگری راه توسعه استان هموار تر می شود که با این تفکر، همه برای رفع مشکلات و رونق این بخش در استان تلاش می کنند.     
کد مطلب : ۱۸۵۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما