۰
plusresetminus

دستگيري شرور سابقه دار در سروستان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۰
فرمانده انتظامي سروستان گفت: يك فرد شرور سابقه دار كه در منطقه "كوهنجان" شهرستان سروستان اقدام به شرارت مي كرد دستگير شد.
دستگيري شرور سابقه دار در سروستان
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالرسول مجتهدي گفت: در پي شكايت تعدادي از اهالي محل مبني بر شرارت و مزاحمت فردي به هويت "ا-ع" در منطقه كوهنجان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي سروستان قرار گرفت .
وي افزود: ماموران با هماهنگي مقام قضائي و يك سري كارهاي اطلاعاتي شبانه روزي، مخفيگاه شرور مورد نظر در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي كردند .
فرمانده انتظامي سروستان تصريح كرد: متهم در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و پس از سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد .
اين مقام انتظامي با اشاره به تعداد قابل توجه شاكيان و شرارت هاي فرد شرور، خاطر نشان كرد: اين فرد در زمينه قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت، كمين بر سر راه خودروي گشت نيروي انتظامي در سال 88 و مجروحيت احدي از كاركنان، درگيري مسلحانه با اهالي آن منطقه و نقض عضو احدي از شهروندان و جعل و كلاهبرداري فعاليت داشته است .
مجتهدي گفت: كساني كه تفكر مجرمانه و قصد خدشه دار كردن امنيت را در ذهن خود مي پرورانند و بخواهند آرامش عمومي را به مخاطره بيندازند نيروي انتظامي به شدت با آنان برخورد قانوني مي كند. .                
 
کد مطلب : ۱۸۵۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما