۰
plusresetminus
تحلیلگر مسائل سیاسی و امور بین‌الملل:

معضلات موجود در کشور به اصل نظام ارتباطی ندارد/ انقلاب اسلامی برای تمایز صف خبیث از طیب شکل‌گرفته است

تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
تحلیلگر مسائل سیاسی و امور بین‌الملل گفت: مشکلات موجود در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به اصل نظام ارتباطی نداشته و مربوط به عملکرد مدیران است.
معضلات موجود در کشور به اصل نظام ارتباطی ندارد/ انقلاب اسلامی برای تمایز صف خبیث از طیب شکل‌گرفته است
به گزارش "حافظ نیوزسعدالله زارعی بعدازظهر امروز در آئین گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع مردم داراب اظهار داشت: در کشور ما پلشتی‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما در برابر عظمت انقلاب و نقطه بلندی که این انقلاب ایستاده، مشکلات موجود موضوع دست‌دومی به‌حساب می‌آید.
وی با تأکید بر اینکه کاستی‌ها و مشکلات ارتباطی به مسیر و اصل نظام ندارد، افزود: مسائل موجود به مدیران، کم تلاشی و کم‌همتی آن‌ها  مربوط می‌شود و اگر مدیر کارش را درست انجام دهد مشکلات نیز از بین می‌رود.
تحلیلگر مسائل سیاسی و امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: در درگیری انتخابات افرادی مسجد یا پایگاه مقاومت بسیج را آتش زدند و در مشهد با جمعیت سه‌میلیون‌نفری، اقلیت 500 نفری را برای اغتشاش آماده کردند که در همان جمع اندک نیز شعارهای ضدونقیض سر دادند اما درنهایت باید به سرنوشت این تنش و منازعه توجه کرد.
زارعی تصریح کرد: مسئله اصلی این است که نتیجه مبارزه نظام با آمریکا، قدرت‌های اروپایی متصل به آمریکا، قدرت‌های منطقه‌ای و جریانات داخلی متصل به آمریکا همچنین مبارزه با جمعیت‌های فاسد کوچک که بخواهند به چهره انقلاب لجن بپاشند، چه فرجامی دارد.
وی ادامه داد: اگر نتیجه این مبارزه شکست انقلاب اسلامی باشد می‌توان درباره هدف، روش اداره، سیاست‌ها و راه‌رفته این انقلاب همچنین حکمت و صلاحیت رهبری انقلاب دچار تردید شد اما اگر در این منازعه و مبارزه درنهایت انقلاب اسلامی پیروز شده باشد نتیجه می‌گیریم که راه را درست طی کرده و رهبری و هدایت درستی داشته است.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی بابیان اینکه انقلاب اسلامی برای تمایز صف خبیث از طیب شکل‌گرفته است، افزود: توطئه‌ها و جریانات مخالف داخلی و خارجی وجود دارند اما باید دید فرجام این منازعه چیست.
وی افزود: تاریخ ما، شواهد و قرائن نشان‌دهنده این است که به فضل الهی و روحیه بصیرت‌افزایی نهم دی در بین مردم این انقلاب از ابتدا تاکنون در هر صحنه‌ای که با دشمنان مواجه شده، شکست‌ناپذیر بوده است.
زارعی تصریح کرد: کسانی که با روش‌های ناپخته، ناخالصی ورزیدن، تحلیل‌های کوته‌فکرانه، خودبزرگ‌بینی و کم‌بینی مردم و انقلاب، از روی دست مردم به زیر پای آن‌ها و از صدر به ذیل سقوط کردند باید بدانند که فقط در دنیا به زیر نیفتادند بلکه به زیر افتادگان آخرت نیز هستند.
استاد دانشگاه علامه طباطبایی بابیان اینکه کشور ما از موقعیت‌های متنوع اقتصادی و منابع زیرزمینی و روی زمینی متعددی برخوردار است، گفت: ایران باوجوداین منابع، ظرفیت اداره آبرومندانه 500 میلیون نفر را دارد و معنا ندارد که برای اداره 80 میلیون نفر دچار درماندگی شویم.
زارعی افزود: این تعبیر نشانه این نیست که ما دولت و مجلس را متهم می‌کنیم و آن‌ها را کم‌توان معرفی می‌کنیم بلکه تأکید ما میزان تلاش و دقت در برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: دولت مجموعه بزرگی از مدیران در سطح کشور است نه یک نفر یا یک کابینه 30 نفره و این مدیران اگر درست سازمان‌دهی و مدیریت شوند همچنین مدیریت منابع بر مبنای واقعیت اجتماعی و نیاز مردم تنظیم شود مشکلات مرتفع می‌شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی و امور بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در تغییر استراتژیکی نظام سلطه در جهان گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم دنیا به دو گروه بزرگ سلطه‌پذیر و گروه کوچک سلطه‌گر تقسیم می‌شدند و انقلاب اسلامی نظام مبتنی بر سلطه و نظام چندقطبی را به هم زد.
زارعی ادامه داد: دومین موفقیت انقلاب، خنثی کردن دسیسه‌ها و توطئه‌های آمریکا به‌ویژه موضوع تجزیه منطقه و تشکیل خاورمیانه جدید بود.
وی تصریح کرد: به دنبال این رویکرد استکبار به‌منظور شیعه هراسی و ایران هراسی حجم بسیار گسترده‌ای از تبلیغات را آغاز کرد اما نتیجه این تبلیغات معکوس شد به‌طوری‌که اکنون در منطقه، ایران محبوب‌ترین و آمریکا منفورترین کشور است.
کد مطلب : ۱۸۵۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما