۰
plusresetminus
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

باید الگو باشیم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: شهرداری باید از هر لحاظ الگوی سایرین باشد.
باید الگو باشیم
به گزارش "حافظ نیوز"، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: شهرداری باید از هر لحاظ الگوی سایرین باشد.

پروژه های شهرداری، اقتصادی طراحی شود
مهندس حسین آرگیو در بازدید از برخی پروژه های شهرداری شیراز با بیان اینکه پروژه های عمرانی باید هزینه های خود را تامین کند تصریح کرد: پروژه های شهرداری باید پیوست اقتصادی داشته باشد؛ همه ی پروژه ها باید اقتصادی طراحی شود.

افزایش سهم بزرگراه مولوی در بودجه 97
وی با اشاره به افزایش سهم پروژه های تاثیرگذار گفت: سهم مناسبی برای بزرگراه مولوی در بودجه 97 در نظر خواهیم گرفت، تا این پروژه در بخش های راه سازی، پل رودخانه ای و تقاطع غیرهمسطح از رکود خارج شود.
آرگیو، به ارزش افزوده ی ساخت پروژه های راهسازی اشاره کرد و افزود: ساخت بزرگراه مولوی و امتداد بلوار تخت جمشید موجب کاهش تردد خودروهای عبوری از بلوار فرصت شیرازی، محله شریف آباد و حتی بلوار سرداران میشود.
معاون شهردار شیراز همچنین در بازدید از سالن تیراندازی حرفه ای در پارک 50 هکتاری مادر، بر تجهیز و بهبود ساخت و ساز آن تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در بهار آینده این مجموعه را با برگزاری رقابت های تیراندازی به بهره برداری کامل رسانده و در اختیار جامعه ی ورزش قرار دهیم.
وی همچنین از فرهنگسرای فرزانگان در شهرک فرزانگان، فرهنگسرای حکمت در شهرک گلستان و مجتمع آموزشی شهرداری در بلوار شهید رجایی بازدید کرد.
آرگیو دراین بازدید با بیان اینکه این طرح های ساختمانی اکنون بالای 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، بر تزریق نقدینگی و خروج این پروژه ها از رکود خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه تمام جوانب فنی در ساخت همه ی پروژه های شهرداری لحاظ شود خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز باید از هر لحاظ الگوی سایرین باشد.
کد مطلب : ۱۸۵۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما