۰
plusresetminus
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس:

واقعه 9 دی از تکرار انحراف‌های سیاسی جلوگیری کرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس گفت: بصیرت‌افزایی و شناسایی وقایع پس از انتخابات 88 باعث شد کج‌روی‌ها و انحراف‌های سیاسی دیگر تکرار نشود.
واقعه 9 دی از تکرار انحراف‌های سیاسی جلوگیری کرد
به گزارش "حافظ نیوز"، ابراهیم شعرا اظهار داشت: به‌طورقطع مراسم و ویژه‌برنامه‌های 9 دی به‌عنوان عنصر آگاهی‌بخش در عرصه عمومی باعث شد مردم به افرادی که خود را در انقلاب سهیم می‌دانستند اما مسیر باطل را می‌رفتند اجازه تکرار وقایع بعد از انتخابات 88 را ندهند.
وی با تأکید بر اینکه ثمره 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت، شناخت و ارزیابی صحیح از شرایط روز جامعه بوده است، ادامه داد: 9 دی نقطه عطفی در کشور ما بود که در پی فتنه 88 رخ داد و پیام و نوید بزرگی برای مردم جامعه به همراه داشت.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس با اشاره به پیام نهم دی و تعمیم این پیام به زیرساخت‌های اجتماعی و سیاسی کشور بیان کرد: همیشه در فرایندهای مختلف ازجمله انتخابات، همایش‌ها و مناسبت‌های مختلف سیاسی آنچه حاکمیت دارد، قانون است و قانون مداری در این شرایط برتر از سایر سازوکارها است.
شعرا اظهار کرد: در انتخابات 88 مردم مشاهده کردند که روند انتخابات با سلامت برگزار شد و نماینده کاندیداها حضور داشتند اما برخی کاندیداها و طرفداران آن‌ها نتوانستند پیروزی رقیب را بپذیرند و تسلیم شوند.
وی افزود: همین موضوع باعث شد طرفداران کاندیداهای معترض به همراه ایادی خارجی خود که از بیرون جریان را هدایت می‌کردند تصمیم داشتند مسیر انقلاب را دچار خدشه کنند اما مردم روشن و فهیم اجازه چنین کاری را ندادند و در نهم دی‌ماه 88 با راهپیمایی خود توطئه خارجی و داخلی را خنثی و بر حمایت از نظام و انقلاب تأکید کردند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی خواص بی‌بصیرت خاطرنشان کرد: این پیام در آن برهه حساس از تاریخ کشور مربوط به عده‌ای از خواص بود که نمی‌توانند مسائل زمان را به‌درستی تبیین و تحلیل کنند و با کج‌روی‌ها و فتنه‌های به وجود آمده برخورد قاطع داشته باشند بنابراین این پیام رهبر معظم انقلاب باعث شد مردم این افراد را شناخته و همین شناسایی به‌موقع باعث شد این افراد در ادامه مسیر انقلاب حضور پررنگی نداشته باشند.
شعرا خاطرنشان کرد: این شناسایی برای مردم مؤثر بود و آن خواص نیز پس از عدم تحقق خواسته‌شان، از مسیر خود فاصله گرفته، منزوی‌شده یا از ساختار نظام خارج شدند. 
کد مطلب : ۱۸۵۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما