۰
plusresetminus
آیت‌الله سید احمد خاتمی در همایش صیانت از مقام روحانیت در شیراز:

عدم تجلیل از روحانی کاخ‌نشین، نشانه بصیرت مردم است/غاصب خواندن رئیس دستگاه قضا تعبیر رذیلانه‌ای بود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم دل‌بسته روحانیت هستند، گفت: عدم تجلیل از روحانیون کاخ‌نشین نشانه بصیرت مردم است.
عدم تجلیل از روحانی کاخ‌نشین، نشانه بصیرت مردم است/غاصب خواندن رئیس دستگاه قضا تعبیر رذیلانه‌ای بود
به گزارش "حافظ نیوز"، آیت‌الله احمد خاتمی بعدازظهر امروز در همایش صیانت از مقام روحانیت اظهار داشت: اینکه مردم از برخی روحانیون تجلیل می‌کنند اما از برخی نه نشان از بصیرت آنان است که از روحانی کاخ‌نشین تجلیل نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه روحانیت شناسنامه دین است و باید مراقب بود که رفتارها در همین مسیر باشد، با اشاره به دام‌های مقابل روحانیت، افزود: نخستین دام غفلت از خدا، قیامت و خود است که برای همه انسان‌ها وجود داشته اما برای روحانیت ویژه است.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: عامل به حرف‌ها در ابتدا باید روحانیت باشد تا نفوذ کلام خود را در میان مردم حفظ کند.
خاتمی با اشاره به دام‌های گوناگون دشمن برای روحانیت خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه نباید خود را بی‌نیاز از مطالعه و تحصیل بدانیم و همواره باید مراقب دام‌هایی مانند بداخلاقی و بددهنی باشیم.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کار آخوندی ما تربیت مردم است و هیچ‌گاه نباید آن را فراموش کرد.
وی با بیان اینکه دام دیگر شیطان کم کردن رابطه روحانیت با مردم است، افزود: امام‌جمعه‌ای موفق است که همواره با مردم در ارتباط باشد.
خاتمی در ادامه به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: هدف فتنه سقوط نظام ولایی بود که مردم در حماسه ۹ دی آن را شکستند.
امام‌جمعه موقت تهران افزود: امروز مردم در فشار زندگی می‌کنند اما روحانیون باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.
عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری یادآور شد: فتنه ۸۸ از یک کلمه دروغ شروع شد که امروز هم حتی برخی به آن توجه می‌کنند.
 خاتمی با بیان اینکه بی‌بصیرتی دام بسیار بزرگی است، اظهار داشت: کسانی که ۸ سال قدرت را در دست داشتند امروز از روی بی‌بصیرتی رئیس قوه قضاییه را متهم می‌کنند، به‌نوعی که حتی ضدانقلاب نیز این‌گونه سخن نمی‌گوید.
وی افزود: این افراد علیه نظام موضع می‌گیرند و رئیس قوه قضائیه‌ای که منصوب رهبری است را غاصب می‌خوانند که تعبیر بسیار رذیلانه‌ای را مرتکب شده‌اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان نیز گفت: امروز تردیدی نیست که دشمن می‌خواهد مردم را مأیوس کند و وظیفه ما دمیدن امید در جامعه است.
کد مطلب : ۱۸۵۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما