ایرانسل در ادامه فعالیتهای خود در حوزه ورزش با لالیگای اسپانیا، سازمان لیگ تیمهای فوتبال باشگاهی اسپانیا، قرارداد همکاری امضا کرد.
به گزارش "حافظ نیوز"، تفاهمنامه همکاری با دو هدف دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل و استعدادیابی درجهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان بین ایرانسل و لالیگا امضا شد.
این مراسم با حضور مدیران ارشد سازمان لالیگا از جمله ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در ایران، خاویر گومز مدیرعامل لالیگا، آنتونیو باراداس مدیر منطقه افریقا، فرناندو سانز مدیر منطقه خاورمیانه ، گرگوری بوله مدیر همکاری های بین الملل و همچنین فرناندو مورینتس بازیکن اسبق لالیگا و سفیر فعلی، محمود خوردبین مدیر باشگاه پرسپولیس، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی ایران، جواد نکونام بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل برگزار شد.
ظرفیتهای بزرگترین اپراتور دیتای کشور در فوتبال
ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور، تنها اپراتور موبایلی دارنده مجوز IPTV در ایران که نام تجاری لنز را برای آن انتخاب کرده، امکان دسترسی به خدمات چند رسانهای متنوع برای مخاطبان را فراهم کرده است. لنز در کنار پوشش سراسری اینترنت پهن باند ایرانسل امکان دسترسی به برنامههای زنده، بازپخش برنامههای در حال اجرا و محتوای متنوع ویدیویی را برای مشترکان تدارک دیده است.
از سویی لالیگا، با بیش از 2.6 میلیارد مخاطب در سال 2017 و 490 میلیون مخاطب در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا، شهرت بسزایی در میان طرفداران فوتبال دارد. لالیگا یکی از مهمترین لیگهای فوتبال دنیاست که بیش از هر لیگ دیگری از سوی یوفا (کنفدراسیون فوتبال اروپا) در رده اول معتبرترین لیگهای اروپایی قرار گرفتهاست.
همکاری میان ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و لالیگا به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین لیگها در میان لیگهای فوتبال جهان، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان امضا شده است.
کانال اسپرت پلاس در لنز
ایرانسل با هدف بررسی مسابقههای هفته گذشته، مروربر مسابقات هفته آینده، برنامه مستند درباره لالیگا، معرفی استادیومها لالیگا، ارائه اخبار و بهترین صحنههای بازیهای لالیگا کانال اسپرت پلاس خود را در لنز راه اندازی کرده است.
از میان مخاطبان اسپرت پلاس در مسابقات و قرعه کشیهای گوناگون افرادی برای سفر به اسپانیا برای تماشای مسابقه الکلاسیکو، سفر به اسپانیا برای تماشای مسابقه تیمهای رئال مادرید یا بارسلونا، تماس ویدیویی با سفیران لالیگا، توپ فوتبال و پیراهن ورزشی با امضای سفیران لالیگا، نظیر فرناندو مورینتس، کارلوس پویول و ... انتخاب و برگزیده خواهند شد.
آکادمی فوتبال لالیگا در ایران
همچنین طی این تفاهم نامه آکادمی فوتبال لالیگا در ایران فعالیت خواهد کرد.
این آکادمی با عنوان آکادمی فوتبال ایرانسل-لالیگا با هدف شناسایی استعدادها در میان جوانان ایرانی آغاز به کار خواهد کرد.
ایرانسل با ایجاد یک پلتفرم محتوای کاربر محور، از والدین ویدیوهای بازیهای فرزندانشان را جمع آوری میکند تا متخصصان و استعدادیابان لالیگا با تماشای این ویدیوها بازیکنانی را جهت آموزش حرفهای انتخاب خواهند کرد.
مربیان لالیگایی بازیکنان انتخاب شده را تعلیم داده و از میانشان بهترین بازیکنان را برای معرفی به باشگاههای فوتبال کشور انتخاب میکنند.
طی این تفاهم نامه سه کارگاه تخصصی فوتبال در سه شهر منتخب در نظر گرفته شده است.
ایرانسل در راستای حمایت از ورزش فوتبال، پیش از این در سالهای متوالی حامی لیگ برتر فوتبال و باشگاههای سرشناس فوتبال ایران بوده و طی قراردادی در سال جاری نیز حامی اصلی سه تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا است.