۰
plusresetminus
در پی محکومیت حاشیه های نمایشگاه پارس؛

بیانیه مؤسسه نشر فرهنگ شهادت به همراه جمعی از خانواده های شهدا

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷
مؤسسه نشر فرهنگ شهادت به همراه جمعی از خانواده شهدای معزز، با اعتراض به اقدامات نمایشگاه پارس خواستار مطالبه توضیح و تشریح از مسئولین استان داشته و این گونه اقدامات را محکوم می‌نمایند.
بیانیه مؤسسه نشر فرهنگ شهادت به همراه جمعی از خانواده های شهدا
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از گزارش روابط عمومی مؤسسه نشر فرهنگ شهادت، این مؤسسه به همراه جمعی از خانواده شهدای معزز، با اعتراض به اقدامات نمایشگاه پارس خواستار مطالبه توضیح و تشریح از مسئولین استان داشته و این گونه اقدامات را محکوم می‌نمایند.
این نامه به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
جای بسی تأسف است که هم‌زمان با سالگرد شهادت یکی از بزرگ‌ترین عالمای جهان اسلام،  شهید آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب ویاران همراهشان شاهد هتک حرمت به خون ایشان هستیم. همان کسی که سال‌ها عمر شریفش را صرف بت‌شکنی طاغوت و مبارزه با بوالهوسانی کرد که قصد داشتند با برگزاری جشن‌های هنر، فرهنگ برهنگی و انسان بدوی را حاکم کنند اما گویا طاغوت صفتی باز در نمایشگاه گردشگری پارس تکرار شده و مشتی طاغوت گرا نوامیس خود را بر سردست گرفته‌اند و با نمایش آنان جشن‌های هنر را در شکلی دیگر تکرار کرده‌اند و جای بسی تأسف است که این بار غیرت و همت مردم غیور عشایر و لر، همان‌ها که چند هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و بیشترین دفاع را باجان و مال خود داشته‌اند، نشانه رفته‌اند.
موسسه نشر فرهنگ شهادت جمعی از خانواده شهدای معزز، ضمن عذرخواهی از محضر مبارک شهدا،  بزرگ‌ترین میراث فرهنگی این مرزوبوم را قطره‌قطره خون شهدا دانسته و ضمن محکوم کردن این قبیل اقدامات پرتکرار در استان، از مسئولین استان مطالبه توضیح و تشریح داشته و اقدامات نام‌برده را محکوم می‌نماید.
 
 
کد مطلب : ۱۸۴۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما