۰
plusresetminus
در منطقه تجاری دهشیخ شهرستان لامرد برگزار گردید

مسابقات چهار جانبه استانی جودو

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
محمد صادقی رئیس هیئت جودو شهرستان لامرد در حاشیه این مسابقات که با حضور استاد ناخدا مسئول کمیته شهرستان های استان فارس صورت گرفت اظهار داشت: جودوکارانی از بستک، اشکنان، مهر، چاهورز، دهشیخ و لامرد حضور داشتند و به مصاف حریفان خود رفتند که تیم منطقه تجاری دهشیخ مقام اول کسب کرد.
مسابقات چهار جانبه استانی جودو
به گزارش "حافظ نیوزمحمد صادقی رئیس هیئت جودو شهرستان لامرد در حاشیه این مسابقات که با حضور استاد ناخدا مسئول کمیته شهرستان های استان فارس صورت گرفت اظهار داشت: جودوکارانی از بستک، اشکنان، مهر، چاهورز، دهشیخ و لامرد حضور داشتند و به مصاف حریفان خود رفتند که تیم منطقه تجاری دهشیخ مقام اول کسب کرد.
وی با اشاره به این که جودوکارانی از شهرستان لامرد در این مسابقات حضور داشتند خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان پتانسیل مناسبی در زمینه ورزشی رزمی وجود دارد که هدف ما این است که روی تیم جودو شهرستان سرمایه گزاری مناسبی کنیم تا این جوانان با پشتوانه مناسب برای استان و کشور در مسابقات بین المللی افتخار آفرینی کنند.
صادقی سرمایه گزاری مناسب در بخش بانوان و نونهالان را از دیگر برنامه های هیئت جودو شهرستان عنوان کرد و افزود: هیئت جودو برنامه های خود را را اتخاذ کرده تا آموزش نونهالان و خردسالان با شیوه بازی و سرگرمی انجام شود تا این قشر جذب این رشته ورزشی شوند.
وی در پایان از اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد، دهیاری کره موچی و دهشیخ و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای در برگزاری و حمایت از ورزش های رزمی شهرستان کمال تشکر و قدر دانی داشتند.
کد مطلب : ۱۸۴۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما