۰
plusresetminus
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

افزایش اعتبارات طرح تحول سلامت/ابلاغ طرح‌های اشتغال روستایی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶
وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی با اشاره به تشکیل شورای حمایت اجتماعی، گفت: از روز شنبه دستورالعمل طرح‌های اشتغال روستایی آغاز می‌شود.
افزایش اعتبارات طرح تحول سلامت/ابلاغ طرح‌های اشتغال روستایی
به گزارش "حافظ نیوزعلی ربیعی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان فارس از افتتاح سه مرکز درمانی طی روزهای آینده در شیراز  خبر داد.
وی با اشاره به افزایش اعتبارات طرح تحول سلامت از ۷ هزار به ۲۰ هزار میلیارد تومان، افزود: هدف‌گیری فقر مطلق و کاهش آن از بودجه 96 آغاز شده است.
وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی با اشاره به تشکیل شورای حمایت اجتماعی، تصریح کرد: از شنبه دستورالعمل طرح‌های اشتغال روستایی آغاز می‌شود و حمایت از استانی‌هایی که پیشرو باشد، صورت می‌گیرد.
ربیعی بابیان اینکه ۴۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در سال ۹۶ اختصاص یافته است، ادامه داد: در استان فارس کمیته مشاوره اشتغال راه‌اندازی خواهد شد.
وی گفت: ورود 75 درصد زیورآلات ایران از چین، نشان دهنده از ضعف‌هایی است که باید به دنبال برطرف کردن آن باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه در چند سال گذشته رشد را تجربه کردیم، مطرح کرد: گردشگری در فارس رونق نگرفته است.
ربیعی خاطرنشان کرد: اکنون 15 مرکز اورژانس اجتماعی در استان فارس فعال است و با فعال شدن ستاد امور اجتماعی در فارس فعال، می‌توان در کنار اشتغال، آسیب فقر را هم کنترل کرد.
وی با اشاره به انتقال کارخانه سیمان به جاده خرامه، تصریح کرد: انتقال کارخانه پشم شیشه به مرحله نهایی نرسیده است.
وزیر تعاون، رفاه و کار اجتماعی افزود: برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شیراز، اگر سرمایه‌گذاری خارجی پیدا نشود، خودمان سرمایه گذاری کرده و کار را آغاز می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۸۴۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما