۰
plusresetminus
امام‌جمعه شیراز:

مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائل هستند/ به برکت انقلاب اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
امام جمعه شیراز وعده انتقال سفارت آمریکا به قدس از سوی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و سربازانش، در کشورهای اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند.
مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائل هستند/ به برکت انقلاب اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند
به گزارش "حافظ نیوزآیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بابیان اینکه کسانی که امروز به نام صهیونیسم معروف شدند، در طول تاریخ همیشه گروهی منافق و ناراحت بودند، اظهار داشت: این‌ها نسبت به پیامبر اکرم(ص) خیانت کردند، ذاتاً جنگ افروزاند چون معتقدند برتر و نژاد اصلح هستند و کارشان هم  ایجاد و گسترش فساد بر روی زمین است.
وی ادامه داد: دشمنان برای حفظ منافع اسرائیل و حفظ حریم او، در خاورمیانه و دنیای اسلام توطئه‌ها و جنگ‌افروزهایی را دنبال و پی‌ریزی می‌کنند.
امام‌جمعه شیراز افزود: در سال‌های اولی که داعش در سوریه و عراق قدرت داشت، اسرائیلی‌ها می‌گفتند که ما در آرامش و راحتی هستیم، یعنی استکبار و در رأس آن آمریکا مسلمان‌ها را به جان هم انداختند تا ما راحت زندگی کنیم.
ایمانی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا رسماً می‌گوید و امضا می‌کند که سفارت ما به قدس منتقل می‌گردد باوجوداینکه می‌داند قدس اولین قبله مسلمانان عالم است و مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائل هستند، درعین‌حال این حرکت و توطئه را دنبال می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و سربازانش در کشورهای اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند، البته برخی‌ها هم سرشان پایین است و علف‌های خود را می‌خورند و گاو شیرده برای  استکبار هستند و در صف مقاومت ملت‌های بزرگ قرار نمی‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه حزب‌الله در لبنان، انصار الله در یمن و حشد شعبی در عراق عرصه را برای دنیای کفر تنگ می‌کنند، بیان کرد: مرجعیت فتوا می‌دهد و همه مردم عراق برای مقابله با دشمن به راه می‌افتند و این ایستادگی برای دشمنان بسیار گران تمام می‌شود.
ایمانی یادآور شد: همه توطئه‌های دشمنان به نفع مسلمانان تمام شد و این نشان می‌دهد که هرجا وحدت اسلامی و ایمان باشد، دشمنان شکست‌خورده هستند.
کد مطلب : ۱۸۳۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما