۰
plusresetminus
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس مطرح کرد

سهمیه؛ سقف شیشه‌ای بانوان بازرگان/ 700 زن بازرگان فعال در سطح کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱
هادی پژوهش صبح امروز در جمع بانوان فعال اقتصادی بابیان اینکه اقتصاد کشور با مشکلات و موانع ریشه‌داری روبه‌رو است، اظهار داشت: اقتصادی که بالندگی دیگری جز نفت خام ندارد و بر پایه‌ فروش نفت است، با عوارض و مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد بود.
سهمیه؛ سقف شیشه‌ای بانوان بازرگان/ 700 زن بازرگان فعال در سطح کشور
به گزارش "حافظ نیوزهادی پژوهش صبح امروز در جمع بانوان فعال اقتصادی بابیان اینکه اقتصاد کشور با مشکلات و موانع ریشه‌داری روبه‌رو است، اظهار داشت: اقتصادی که بالندگی دیگری جز نفت خام ندارد و بر پایه‌ فروش نفت است، با عوارض و مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای تغییر در روند اقتصاد باید فرهنگ کار و تولید تغییر کند؛ کشورهایی که از نظر اقتصادی از ایران پایین‌تر بودند به دلیل تغییر در نگرش به تولید و کار، اکنون از ضریب رفاه بالاتری نسبت به ایران برخوردار هستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه مردم ایران به حداقلی‌ها راضی هستند، افزود: تغییر نگرش و فرهنگ نگاه به تولید و کار فقط مختص مردم نیست، در حوزه ساختاری و برنامه‌ریزی مسؤولین نیز باید نگاه تازه‌ای داشته باشند.
پژوهش با اشاره به اهمیت تغییر نگرش در همه سطوح کشور مطرح کرد: مسؤولین برای تغییر نگرش و فرهنگ تولید باید واقعیت‌ها را درک کنند و با مشکلات و شرایط مردم آشنا باشند.
وی خاطرنشان کرد: تغییر نگرش باید در سازمان‌ها با نگاهی جهادی رخ دهد تا در بین مردم نیز شاهد تغییر باشیم، این تغییر با نشست و سخنرانی به وجود نمی‌آید.
این مقام مسؤول ادامه داد: اگر با چنین روحیه‌ای که در اقتصاد داریم، در 8 سال دفاع مقدس به دفاع می‌پرداختیم، اکنون کل سرزمین‌های ایران را از دست داده بودیم.
پژوهش با بیان اینکه تغییر در حوزه فرهنگ و نگرش باید به‌صورت عملی صورت بگیرد، گفت: اکنون در خاورمیانه برای تأمین امنیت بر روی ایران حساب می‌کنند، این اتفاق نیز باید در سطح اقتصادی رخ دهد.
وی بابیان اینکه احساس مسوولیت در بانوان بیشتر از مردان است، تصریح کرد: در استان 8 خانم فعال در حوزه سیاسی داریم و اگر امیدی به تغییر نگرش باشد، باید این امید را در حوزه بانوان داشت.
کد مطلب : ۱۸۲۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما