۰
plusresetminus
همراه با زائران اربعین حسینی

تمامی خدمات بانکی توسط بانک شهر در مرزهای مشترک ایران و عراق ارائه شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
بانک شهر با هدف ترویج و زنده نگاه داشتن فرهنگ حسینی و عاشورایی به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کند.
تمامی خدمات بانکی توسط بانک شهر در مرزهای مشترک ایران و عراق ارائه شد
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از خبرنگار اعزامی بانک شهر منطقه چهار کشور، هر سال در روزهای پایانی ماه صفر و در ایام اربعین هرکسی به هر شکلی که بتواند برای خدمت به زائران حسینی برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند. 
تمام زائران از کشورهای مختلف برای حضور در اجتماع میلیونی عزاداران حسینی به کربلای معلی سفر می‌کنند و با پای پیاده خود را از مسیر کاروان خاندان سیّدالشهدا (س) به بارگاه ملکوتی حضرت عشق می‌رسانند. اربعین یعنی یگانه‌شدن با کربلا و بیگانه ‌شدن از هر آنچه کربلاستیز و کربلا گریز است.
در این میان هستند افرادی که توان حضور در این برنامه بزرگ معنوی را ندارند، بنابراین سعی می‌کنند زمینه را برای حضور دیگر افراد مهیا کنند و به زیارت افرادی که توان حضور در این راهپیمایی و اجتماع میلیونی را دارند کمک می‌کنند.
بانک شهر با هدف ترویج و زنده نگاه داشتن فرهنگ حسینی و عاشورایی به زائران اربعین حسینی خدمات بانکی خود را در مرزها به زائران اربعین حسینی ارائه کرد و این خدمات را تا پایان ماه صفر ادامه داد.
کارنامه بانک شهر در سال 95 لبریز از افتخارات است و در سال 96 هر یک از همکاران به عنوان یک رسانه برای بانک عمل کردند حتی در ایام اربعین حسینی به این رسالت خود عمل کرده و بدون وقفه و تعطیلی در خدمت زائران شهر حسینی بودند.
کد مطلب : ۱۸۲۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما