۰
plusresetminus
رئیس کانون زنان بازرگان فارس خبر داد

برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
رئیس کانون زنان بازرگان فارس از برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیراز با حضور بانوان کارآفرین خبر داد.
برگزاری همایش ملی زنان و توسعه در شیراز
به گزارش "حافظ نیوزیلدا راهدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ملی زنان و توسعه در سه محور توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با حضور بیش 100 زن کارآفرین و تمامی اعضای کانون زنان بازرگان سراسر کشور، روز چهارشنبه 8 آذرماه از ساعت 8 تا 19 در اتاق بارزگانی شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این همایش عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، سهیلا جلودارزاده رئیس کمیسیون کارآفرینی اتاق ایران، فاطمه مقیمی کارآفرین برتر جهان اسلام و رئیس کانون زنان بازرگان اتاق ایران، استاندار فارس و سایر مدیران و فعالان زنان در استان حضور دارند.
رئیس کانون زنان بازرگان فارس بابیان اینکه همایش ملی زنان و توسعه در دو پنل توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و فرهنگی همراه با پرسش و پاسخ برگزار می‌شود، مطرح کرد: زنان و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، زنان و چالش‌های توسعه‌یافتگی در جوامع رو به رشد، زنان و خانواده توسعه‌یافته، زنان و مسوولیت‌های اجتماعی، زنان و فناوری، زنان و دانش و زنان و فناوری از محورهای این همایش است.
راهدار با اشاره به بررسی پرونده هزار و 500 نفر از زنان کارآفرین فارس جهت انتخاب بانوان برتر در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، از قدردانی از این بانوان در پایان همایش ملی زنان و توسعه خبر داد.
وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این همایش عارضه‌یابی از موانع موجود بر سر راه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هم‌راستا کردن سیاست‌گذاری‌های مشترک در حوزه زنان است، خاطرنشان کرد: جوانان به الگوی مناسب برای پیشرفت و موفقیت نیاز دارند که با شناسایی انسان‌های موفق و شاخص در حوزه اقتصاد می‌توان الگوی زنده به آنان معرفی کرد.
معاون اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین فارس در کانون زنان بازرگان اتاق شیراز، بیان کرد: از بین 5 هزار زن کارآفرین و فعال اقتصادی معرفی‌شده، یک هزار و 500 زن کارآفرین طبق شاخص‌های اتاق بازرگانی شناسایی شدند.
کد مطلب : ۱۸۲۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما