۰
plusresetminus
به مناسبت هفته بسیج:

بسیج رزمندگان اسلام فارس میزبان دوره تخصصی آموزش تربیت مربی مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) از برگزاری دوره آموزش تخصصی تربیت مربی مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی در مرکز بسیج رزمندگان اسلام فارس خبرداد.
بسیج رزمندگان اسلام فارس میزبان دوره تخصصی آموزش تربیت مربی مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله
به گزارش "حافظ نیوز احد قائدی،با اشاره به همکاری سازنده بسیج رزمندگان فارس و مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج نجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مهدقرآن و پیش دبستانی ویژه خواهران واجدالشرایط بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز درحال برگزاری است .
مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) گفت: این دوره آموزشی با حضور 50نفر از بانوان بسیجی از صبح دیروزسه شنبه 30 آبان ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
وی افزود: برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی بسیاری در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز توسط واحد آموزش مکتب القرآن ثارالله  ویژه بسیجیان و اعضاء فعال حسینیه برگزار می شود که با همکاری سپاه فجر استان فارس در پایان دوره های آموزشی مدرک معتبر به فراگیران اعطاء خواهدشد.
 
قائدی تصریج کرد: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاد شده با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش ‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ ها آشنا خواهند شد و همچنین روش تدریس پنج عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک هم  فرا خواهند گرفت.
یادآورمی‌شود، موسسه موقوفه مکتب‌ القرآن ثارالله (ع) با دارابودن بیش از ۱۳۰ مرکز مهدقرآن و پیش دبستانی در کشور یکی از بزرگترین مراکز آموزش قرآن کریم محسوب می شود.
کد مطلب : ۱۸۲۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما