۰
plusresetminus
لیگ دسته اول فوتبال

شهرآورد کاکوهای شیرازی

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
شهرآورد شیراز با تقابل تیم‌های فجر شهید سپاسی و برق جدید در چهارچوب هفته یازدهم جام آزادگان برگزار می‌شود.
شهرآورد کاکوهای شیرازی
به گزارش "حافظ نیوز"، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا چهارشنبه 10 آبان ماه وارد هفته یازدهم می‌شود که دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و برق جدید فارس نمایندگان استان فارس در این رقابت‌ها برگزار کننده شهرآورد شیراز هستند.
زردپوشان شیرازی با وجود باخت برابر تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اما بازی خوب و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی با اشاره به اینکه 90 دقیقه عالی بازی کردیم و کاملاً برتر از حریف بودیم، گفته بود: ما به دلیل اینکه دقیقه 92 گل تساوی را دریافت کردیم بازیکنان‌مان به لحاظ روحی اُفت کردند و پس از آن گلی که در لحظات ابتدایی وقت‌های اضافه دریافت کردیم، شیرازه تیم‌مان را به هم زد.
علی‌اصغر کلانتری در خصوص دیدار روز چهارشنبه سپاسی مقابل برق جدید شیراز، نیز اذعان کرده بود: برق در این فصل خوب نتیجه گرفته است و ما هم بابت این اتفاق بسیار خوشحالیم. بازی ما با این تیم فوق‌العاده حساس است. به این دیدار به صورت احساسی نگاه نمی‌کنیم و هر تیمی هم سه امتیاز را بگیرید فرقی نمی‌کند،‌ چون امتیاز داخل شهر شیراز مانده است.
اگرچه انتظار از تیم فجر، بهتر بودن وضعیتش در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول بود اما امتیازات نزدیک تیم‌های میانه جدول این امید را در دل فجری‌ها زنده کرده که با کمی تلاش بیشتر جایگاه سپاسی را به شأن و جایگاه حقیقی خود برساند.
اما از آن‌سو، نارنجی‌پوشان شیرازی که امسال برای نخستین بار پا به عرصه لیگ دسته اول نهادند، عملکرد چشمگیر و قابل قبولی داشته و در حد مدعی عنوان قهرمانی خود را نشان داده‌اند.
برقی‌ها که با وجود حواشی بسیار در بازی هفته دهم برابر تیم نساجی به نتیجه تساوی بسنده کردند، با 4 گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند.
تا پایان دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 4 برد، 2 تساوی، 4 باخت، 7 گل زده، 8 خورده و در مجموع با 14 امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده و تیم برق جدید نیز با 6 برد، 2 تساوی، 2 باخت، 9 گل زده، 4 خورده و در مجموع با 20 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی مازندارن در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.
در نخستین رویارویی دو تیم فجر و برق، از سری مسابقات جام حذفی برق جدید با گل پوریا آریاکیا، دروازه فجر را گشود تا برقی‌ها راهی مرحله بعدی شوند.
دومین شهرآورد رسمی کاکوهای شیرازی ساعت 14 و 45 دقیقه بعد از ظهر فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۸۱۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما