۰
plusresetminus

پیگیری مشکلات مردم اولویت آخر نماینده اول شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
فارغ از سیاست بازی‌هایی که از این دندانپزشک تازه‌وارد سیاست شده قابل پیش بینی بود، اما امروز زمان مناسبی است که بهرام پارسایی صادقانه و صریح با مردم سخن بگوید و عنوان کند که برای اشتغال، بیکاری، رکود و مهار تورم افسارگسیخته برای اشتغال خیل عظیم بیکاری جوانان شهر و استان اش چه کرده است؟
پیگیری مشکلات مردم اولویت آخر نماینده اول شیراز
به گزارش "حافظ نیوز"، اگر بخواهیم عملکرد نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار دهیم، بی شک در میان نمایندگان شیراز و بلکه فارس نقش آفرینی بهرام پارسایی در زمینه های مختلف سیاسی پررنگ تر از بقیه بوده است.اما این نقش آفرینی به معنای حرکت صحیح و مواضع اصولی از جانب نماینده اول مردم شیراز در خانه ملت نیست.

بهرام پارسایی که این روزها در قامت یک اصلاح طلب ریشه دار ایفای نقش می کند و در تلاش است تا با اتخاذ مواضع رادیکالی، گوی سبقت را از دیگر اصلاح طلبان مجلس برباید و در این شلوغ بازار سیاسی برای خود جایگاهی دست و پا کند، در سال 92 رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی (اصولگرا) در استان فارس بود و جلسات پیدا و پنهان بسیاری با اصولگرایان استان برگزار می کرد.

اما عدم اقبال مردم به اصولگرایان و راهیابی چهره های اصلاح طلب در انتخابات های مختلف، بهرام پارسایی را نیز تبدیل به یک اصلاح طلب دو آتشه کرد تا جایی که این روزها، هر پست توییتری این اصولگرای دیروز و اصلاح طلب امروز، تبدیل به تیتر یک بسیاری از شبکه های ضد انقلاب و معاند می شود.
یک روز، وی با طرح این ادعا که در شیراز وجود پارازیت های خارج از حد معمول سلامت مردم شیراز را به خطر انداخته است، بر روی شعله فتنه ای که شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در شیراز به پا کرده بودند بنزین پاشید و موجب شد تجمعات غیر قانونی برخی عوامل ضد انقلاب و فریب خورده در شیراز وجاهت قانونی به خود بگیرد.

روزی دیگر، در تجمع اصلاح طلبان استان چنان از رئیس دولت اصلاحات دفاع می‌کند که انگار حوادث 88 و تبعیت نکردن از قانون از سوی حامیان خاتمی را فراموش کرده است. روزهایی که به واسطه لجبازی سران فتنه جوانان مردم در کف خیابان کلانشهر های ایران به جان هم افتاده بودند.

و دست آخر در روزهایی که شبکه های معاند و ضد انقلاب بر روی حضور مردم در پاسارگاد و آرامگاه منتسب به کوروش به بهانه روز 7 آبان حساب ویژه ای باز کرده بودند، باز بهرام پارسایی به میدان آمد و از این تاریخ جعلی و برگزاری مراسمی که شئونات اسلامی و آرمانهای انقلابی در آن، مورد هجمه قرار می گیرد به نوعی حمایت کرد. حمایت او در حالی بود که تعدادی از نمایندگان استان فارس در تریبون های مختلف ضمن محکوم کردن فراخوان سلطنت طلب ها اعلام کردند که مردم ایران همیشه به نماد های باستانی خود افتخار می‌کنند. اما مردم آگاه باشند و در پازل ضد انقلاب بازی نکنند.

فارغ از سیاست بازی‌هایی که از این دندانپزشک تازه‌وارد سیاست شده قابل پیش بینی بود، اما امروز زمان مناسبی است که بهرام پارسایی صادقانه و صریح با مردم سخن بگوید و عنوان کند که برای اشتغال، بیکاری، رکود و مهار تورم افسارگسیخته و بالاتر از اینها برای اشتغال خیل عظیم بیکار جوانان شهر و استان اش چه کرده است؟در بحث نظارت نیز جز نگاه جناحی به یک مجموعه چه دستاوردی داشته است؟ آیا عملکرد بهرام پارسایی در طی دو سال اخیر، مطابق سوگندی که وی برای انجام وظایف نمایندگی خورده می باشد؟
کد مطلب : ۱۸۱۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما