۰
plusresetminus
همزمان با سالروز ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی؛

دبیران جدید مرکز مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی فارس معرفی شدند

تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
مسئول علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس از معرفی آقای محمدرضا حبیب آگهی و خانم فهیمه سهرابی به‌عنوان دبیر و جانشنین خواهر مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی استان خبر داد.
دبیران جدید مرکز مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی فارس معرفی شدند
به گزارش "حافظ نیوز"، مرتضی نوشاد با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در تاریخ 6/8/1381 خطاب به جنبش دانشجویی که در آن بر جستجوی مهمترین مسائل جاری کشور به عنوان ماموریت دانشجوی متعهد و آگاه تاکید دارد، اظهار کرد: در این پیام، عدالت به عنوان سرآغاز فهرست بلند مسائل کشور معرفی شده است که به نظر مقدمه تحقق عدالت، پرسش در مورد پدیده‌های ضدعدالت در جامعه است.

وی افزود: مفاسد اقتصادی از جمله مهمترین پدیده های ضدعدالت است که مبارزه با آن فعالیتی جهادی طلب می کند و از این رو تعدادی از دانشجویان بسیجی استان در پی آن هستند تا در قالب مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی  بسیج دانشجویی فارس در این مسیر گام بردارند.

مسئول علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر اینکه برای نقش آفرینی دانشجویان در مبارزه با مفاسد اقتصادی باید حرکتی نظام‌مند، عقلانی و مبتنی بر مطالعه و پژوهش‌ در جنبش دانشجویی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مرکز دانشجویی حدید بسیج دانشجویی فارس ضمن توجه به باید و نبایدهای حرکت در مسیر مبارزه با فساد از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌دنبال ایفای نقش در مبارزه با مفاسد اقتصادی و نیل به عدالت است.

نوشاد افزود: همزمان با سالروز ابلاغ پیام مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی در موضوع مبارزه با فساد، مرکز دانشجویی حدید نیز که ذیل مدیریت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی فارس فعالیت دارد، دبیران خود را شناخت و آقای محمدرضا حبیب آگهی و خانم فهیمه سهرابی با حکم مسئولیت از سوی اسماعیل قزل سفلی، مسسئول بسیج دانشجویی استان به عنوان دبیر و جانشنین خواهر این مرکز معرفی شدند.

وی اضافه کرد: آقای محمدرضا حبیب آگهی، دانشجوی مهندسی کشاورزی و خانم فهیمه سهرابی، دانشجوی علوم سیاسی و از فعالان و نخبگان فرهنگی دانشگاه شیراز هستند.
کد مطلب : ۱۸۱۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما