۰
plusresetminus
لیگ برتر فوتسال کشور؛

سلام دوباره ارژن به لیگ برتر/ هیس! ارژنی‌ها خداحافظی نمی‌کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۱
تیم ارژن شیراز در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف مقاومت البرز می‌رود.
سلام دوباره ارژن به لیگ برتر/ هیس! ارژنی‌ها خداحافظی نمی‌کنند
به گزارش "حافظ نیوزدور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از فردا با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که پیش از این گفته شده بود نماینده فارس در این رقابت‌ها دیگر حاضر به ادامه کار در لیگ نیست.
اگرچه بحث انصراف ارژنی‌ها از حضور در مسابقات لیگ برتر، مسئله عجیب و جدیدی نیست و پیش از این نیز چند بار زمزمه‌ کناره‌گیری آن مطرح شده بود؛ اما آنچه در مورد چرایی علل این اقدام توسط مسؤولان باشگاه شنیده می‌شود، تنها مسئله مالی بوده که تیم ارژن از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم کرده است.
داستان کناره‌گیری ارژن از لیگ برتر که هر از مدتی تکرار می‌شود به یک داستان دنباله‌دار تبدیل شده که پرداختن به آن چنان چنگی به دل نمی‌زند؛ چرا که این مسئله تنها مربوط به تیم ارژن نیست و دیگر تیم‌های ورزشی استان نیز با  چنین مسائلی گریبان‌گیر هستند اما اینکه یک تیم بخواهد هر از مدتی به بهانه بی‌پولی تهدید به کناره‌گیری از مسابقات کند، امری نازیبا و غیر حرفه‌ای است که جایگاهی در دنیای حرفه‌ای ورزش ندارد.
البته از سوی دیگر نیز نمی‌توان منکر وجود مشکلات مالی در تیم‌های مطرح استان بود چرا که این امر به مسئله‌ گریبان‌گیری تبدیل شده که برای زدودن آن نیازمند ورود جدی مسؤولان است تا در هر صورت ممکن موانع پیش روی ورزش بر طرف کنند.
رئیس هیات فوتبال استان فارس درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن و تصمیم مسؤولان این باشگاه برای عدم تیمداری در نیم فصل دوم لیگ برتر، می‌گوید: در جلسه‌ای که با مدیر کل اداره ورزش و جوانان و همچنین مدیرعامل کارخانه ارژن داشتیم، صحبت‌هایی صورت گرفت که قرار شد از طرف اداره کل ورزش و جوانان مساعدتی شود.
غلامعلی هنرپیشه ادامه می‌دهد: همچنین کارخانه ارژن هم یک مقدار از مشکلات را برطرف خواهد کرد. حتی علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال هم با بنده تماس گرفت و پیگیر بود تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود.
ارژنی‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ساعت 16 در سالن انقلاب کرج به مصاف تیم مقاومت البرز می‌روند.
این بازی را علیرضا رمضانی به کمک علیرضا زنگنه، سید مهدی عظیم و عرفان زندی داوری می‌کند.
تیم ارژن شیراز در 13 بازی گذشته خود با 5 برد، یک مساوی، 7 باخت، 33 گل زده و 39 گل خورده و در مجموع با کسب 16 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.
تیم مقاومت البرز نیز با 4 برد، 3 مساوی، 6 باخت و کسب 15 امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
کد مطلب : ۱۸۱۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما