۰
plusresetminus
برای اولین بار در دانشگاه شیراز؛

نشست بررسی بحران جنسی

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۳
برای اولین بار در دانشگاه شیراز نشست بررسی بحران جنسی به همت تشکل دانشجویی آرمان این دانشگاه در روزهای اول و دوم آبان ماه در تالار حکمت برگزار خواهد شد.
نشست بررسی بحران جنسی
به گزارش "حافظ نیوز"، برای اولین بار در دانشگاه شیراز نشست بررسی بحران جنسی به همت تشکل دانشجویی آرمان این دانشگاه در روزهای اول و دوم آبان ماه در تالار حکمت برگزار خواهد شد.
این برنامه با هدف طرح و بررسی معضلات جنسی حال حاضر جامعه علی الخصوص قشر دانشجو و جوان ترتیب داده شده است.
هدف مجمع دانشجویی آرمان از اجرای این برنامه درهم شکستن فضای دانشگاهی و نخبگانی در خصوص عدم ورود و چاره اندیشی مناسب در چارچوب ساختار ایرانی اسلامی به مسائل جنسی است. تابو بودن بحران های جنسی که  سال هاست بر این حوزه سایه افکنده باعث تشدید این بحران شده است.
 مجمع دانشجویی آرمان معتقد است باید فضایی مهیا شود که کارشناسان این حوزه دور هم جمع شوند و به بحث و تبادل نظر بپردازند تا انشاالله برای این بحران فراگیر راه حلی پیدا کنند.
روز اول آبان مستند یک پیشنهاد ساده به کارگردانی یاسر عرب در دو سانس اکران خواهد شد، و روز دوم آبان نشست بررسی بحران جنسی با حضور دکتر سید علی آذین(متخصص پزشکی اجتماعی سایکوسکسولوژیست و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی) و یاسر عرب(پژوهشگر حوزه مسائل جنسی و کارگردان مستند یک پیشنهاد ساده)  جهت ارائه‌ی تحلیل و پاسخ به سوالات دانشجویان برگزار خواهد شد. امید است که شروع این کار گامی در جهت مرتفع شدن این مسئله ی مهم در کشور عزیزمان ایران باشد.
کد مطلب : ۱۸۰۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما