۰
plusresetminus
امام جمعه موقت شیراز:

پایان دوره وعده درمانی/فداکاری سپاه در تمامی عرصه ها

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹
امام جمعه موقت شیراز گفت:دوره وعده درمانی و گفتار درمانی تمام شد،حالا نوبت عمل گرایی و حل مشکلات مردم است.
پایان دوره وعده درمانی/فداکاری سپاه در تمامی عرصه ها
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید به دنبال حل مشکلات موجود مانند بیکاری و ... باشد، اظهار داشت: دوران گفتاردرمانی و وعده درمانی تمام شد، حالا نوبت عمل‌گرایی است و بنا به فرموده رهبری باید به داد اشتغال و تولید رسید.
وی افزود: همان‌گونه که رهبری فرمودند مسائلی در کشور مطرح است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اقتصاد کشور نباید با نهیب فردی مانند ترامپ به خود بلرزد، بنابراین باید به داد تولید داخل و اشتغال رسید.
امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفت: آمریکا چندین سال است که علیه کشور توطئه می‌کند و در تمام توطئه‌ها اهداف شومش نقش برآب شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: مسؤولان لشکری و کشوری یک‌صدا جواب یاوه‌گویی ترامپ را دادند و باید به او گفت «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست».
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زحمات بسیاری برای مملکت متقبل شده است، افزود: در طول انقلاب فداکاری سپاه را در تمام عرصه‌ها دیده‌ایم و امروز نیز موضع‌گیری شجاعانه سپاه جرات دست‌اندازی آمریکا به کشور را گرفته است.
امام‌جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فضای مجازی و مسائل مربوط به آن پرداخت و اظهار داشت: امروز آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و حتی انسان‌های خوب و ... در فضای مجازی حاضر هستند و باید دید زور کدام یک بر دیگری غلبه می‌کند.
مرادی افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید که باید از این فرصت برای نشر معارف بهره برد.
کد مطلب : ۱۸۰۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما