۱
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی لارستان؛

صدای دانشجو را از لار نمی شنوید+ نامه ها ومدارک

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
دانشگاه علوم پزشکی لارستان، محیطی خفقان زده به گفته دانشجویان این دانشگاه است، جایی که مسئولان این دانشگاه و به ویژه ریاست آن طبق صحبت دانشجویان نه تنها پاسخگوی دانشجویان نیستند، بلکه از هرگونه نقد و انتقادی گریزان وفراری هستند.
صدای دانشجو را از لار نمی شنوید+ نامه ها ومدارک
به گزارش "حافظ نیوز"، دانشگاه علوم پزشکی لارستان، محیطی خفقان زده به گفته دانشجویان این دانشگاه است، جایی که مسئولان این دانشگاه و به ویژه ریاست آن طبق صحبت دانشجویان نه تنها پاسخگوی دانشجویان نیستند، بلکه از هرگونه نقد و انتقادی گریزان وفراری هستند. حتی شنیده شده که با انتقادهای صورت گرفته نیز تقابل داشته و پیگیری هایی را صورت داده اند.
 بدون شک دانشجو قشر بیدار جامعه است، انتقاد می کند، داد عدالت بر می آورد و زیر بار زور نمی رود.
تاریخ گواهی این است که حتی در سخت ترین لحظات و با سخت ترین مجازات ها، این دانشجویان بودند که پیشرو بوده و از جان خود نیز گذشتند اما همیشه حرفشان را در گلو حبس نکردند. قطعا این روحیه نسل به نسل و سینه به سینه ادامه پیدا کرده و خواهد کرد.
اما متاسفانه اخبار نقل شده از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لارستان چیزی خلاف این را نشان می دهد، با نقد و انتقاد به سختی و با شدت مقابله می شود و حتی شنیده شده که کار به تهدید هم گاها رسیده است.

دغدغه دیگر عده ای از دانشجویان این دانشگاه، مجوز تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی لارستان است.

به گفته دبیر هیئت موسس این تشکل، آن ها درخواست مجوز برای فعالیت در دانشگاه را داشته اند اما از سوی هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه تنها مجوز فعالیت در دانشکده پرستاری را به آن ها دادند. درهمین راستا و بنا بر مطالبه برحقشان، نامه ای نیز به هیئت نظارت آن دانشگاه زده اند اما تاکنون جوابی را دریافت نکرده اند.

در همین راستا نامه نگاری هایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت داده اند اما متاسفانه جوابی به این درخواست دانشجویان داده نشده است.

امام خمینی از دانشجویان به عنوان جوانان روشنفکر ، جوانان ارزنده اسلام ، دانشجویان عزیز ،دانشجویان مسلمان و مبارز ، دانشجویان انقلاب ، فرزندان ایران ، قوه متفکره ملت و ... نام می برد و برای دانشجو ارزش و اهمیت خاصی قائل است و تشکل های دانشجویی ابزار بروز و ابراز وجود دانشجویان هستند.
انتظار می رود که مسئولین و افراد مرتبط همکاری های لازم را با دانشجویان وتشکل های دانشجویی داشته باشند تا این قشر روشنگر که باعث پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور ومردم بوده اند، در ادامه نیز اینگونه باشند.


* شماره 09366328557 و آیدی تلگرام @mohammadsadeghi74 آماده دریافت صحبت ها، نکات و مطالب دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لارستان می باشد. گفتنی است که مطالب ارسالی بدون کم وکاست در این رسانه منتشر خواهد شد.

 
گزارشگر: محمد صادقی
کد مطلب : ۱۷۹۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما