۰
plusresetminus

جوابیه سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز به مطلب "انتصاب نابجا؟"

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
در پی درج مطلبی تحت عنوان "انتصاب نابجا؟" در این رسانه، سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز با ارسال جوابیه‌ای به آن پاسخ داد.
جوابیه سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز به مطلب "انتصاب نابجا؟"
به گزارش "حافظ نیوز"، در پی درج مطلبی تحت عنوان "انتصاب نابجا؟" در این رسانه، سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز با ارسال جوابیه‌ای به آن پاسخ داد که به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مدیر محترم پایگاه خبری حافظ نیوز پیرو درج خبری با عنوان «انتصاب نابجا» خواهشمند است مطابق قانون مطبوعات نسبت به انتشار توضیحات دفتر آقای دستغیب رییس شورای اسلامی شهر شیراز مطابق قانون در سایت اینترنتی و کانال تلگرامی ان پایگاه خبری اقدام نمایید. 
با تشکر 
دفتر آقای سیداحمدرضا دستغیب 
عضو و رییس شورای شهر شیراز 

آقای سیداحمدرضا دستغیب ۱۰ ماه قبل یعنی قبل از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به عضویت هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران‌ منصوب شدند و علیرغم اینکه مدیر عامل محترم شستا ، شرکت‌های بزرگی را در تهران و اصفهان پیشنهاد دادند ، این انتخاب صرفا به دلیل وجود کارخانه در شیراز اتفاق افتاد .                                                   
دو هفته قبل نیز مدیر عامل شرکت پشم و شیشه ایران از سمت خود استعفاء داد و چون بر اساس قانون،  عضویت شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود و حقوقی جز حق‌الجلسه دریافت نمی‌کنند، آقای  دستغیب سرپرستی شرکت را (نه مدیر عاملی) را پذیرفت.
طبق قانون عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا شغل محسوب نمی‌شود و فعالیت هایی در موارد غیر مرتبط با شهرداری و شرکت‌های وابسته، برای اعضای شورای شهر بلامانع است و همه اعضاء محترم شورای اسلامی شیراز چه فعلی و چه ادوار گذشته دارای شغل دیگری بوده و حقوق و مزایایشان را از محلی دیگر دریافت می کردند.
کد مطلب : ۱۷۹۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما