۰
plusresetminus
استاندار فارس:

اتحاد میان دستگاه ها باعث توسعه فارس می شود/ جذب آسان سرمایه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۳
استاندار فارس گفت: خروج از بخشی نگری و داشتن نگاه کلان در کنار اتحاد و همدلی میان دستگاه های مختلف باعث موفقیت و توسعه فارس می شود.
اتحاد میان دستگاه ها باعث توسعه فارس می شود/ جذب آسان سرمایه
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل تبادار عصر چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان فارس افزود: یکی از مجموعه ها و شوراهایی که می تواند نفش آفرین در توسعه باشد شورای برنامه ریزی است.
وی ادامه داد: نکته ای که می تواند ما را در مسیر توسعه استان هدایت کند باید در این شورا رقم بخورد و انتظار من نگاه توسعه ای و فراگیر به پهنه ظرفیت های فاری است.
استاندار فارس یادآور شد: اگر نگاه بخشی نگری داشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد و در شورای برنامه ریزی باید نگاه بلند و خارج از بخشی نگری باشد.
تبادار افزود: راه، آموزش و پرورش، کشاورزی همه مباحث کلان و استانی است که با یکدیگر در ارتباط هستند و تمامی اهداف و گفتگو با باید بر این باشد که راه توسعه را در توجه به تمامی این ظرفیت ها ممکن می شود.
وی یادآور شد: علاوه بر مدیران از اساتید و فرهیختگان نیز باید در کنار شورای برنامه ریزی استفاده شود که این حرکتت محقق شدن شعار ارتباط با دانشگاه است.
استاندار فارس تصریح کرد: هم افزایی دستگاه های اجرایی و برای یکدیگر مشکل ایجاد نکردن باید در اولویت باشد و بسیار بد است که مدیری بر علیه مدیر دیگر شکایت داشته باشد.
تبادار افزود: وحدت رویه و مددکاری جدی بین دستگاه ها باعث موفقیت خواهد شد.
وی ادامه داد: فکر می کردم فارس از لحاظ اعتباری دارای پشتیبان است اما با چنین اعتبارات اندک باید به دنبال راه دیگر باشیم و از طرفی باید تلاش کرد که سهم اعتبارات فارس افزایش یابد.
استاندار فارس یادآور شد: در میان این حداقل ها باید حداکثر استفاده از اعتبارات ملی داشته باشیم.
تبادار تاکید کرد: باید از سرمایه گذاری داخلی و خارجی به طور کامل استفاده کرد و ظرفیت بانک ها را مد نظر قرار داد.
وی افزود: وضعیت خوبی در بحث اشتغال نداریم نرخ ۱۱.۴ در بیکاری قابل قبول نیست و اتاق بازرگانی باید در بحث اشتغال وارد شود.
استاندار فارس تاکید کرد: امروز سرمایه گذاری در استان بسیار پسندیده است و هیچگونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.
تبادار تصریح کرد: شرایط باید برای جذب سرمایه گذاران در استان فراهم شود.
وی در خصوص فضای سبز شیراز گفت: حاضر نیستم به موضوع تغییر کاربری فضای سبز شیراز وارد شوم زیرا حفاظت از باغات رفاه برای مردم شیراز است.
کد مطلب : ۱۷۹۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما