۰
plusresetminus
معاون استاندار فارس:

اشتغال، اولویت اول استان فارس

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
معاون عمرانی استاندار فارس گفت: خوشبختانه در سال گذشته فارس موفقیت های خوبی با همکاری بخش دولتی و خصوصی کسب کرد و برای سال جاری نیز اولویت با ایجاد اشتغال است
اشتغال، اولویت اول استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، یدالله رحمانی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: کاهش نرخ بیکاری استان در سال گذشته نشان از همکاری تمامی دستگاه ها است و برای سال جاری نیز اولویت در فارس ایجاد اشتغال است.
 
وی ادامه داد: ۱۲۲ درصد از منابع مصوب جذب و ۴۸۲ واحد از تسهیلات رونق تولید جذب شد و تا به امروز ۴۴۷ واحد مباحث تخصصی انجام و به سیستم بانکی معرفی شدند.
 
معاون اقتصاد استانداری فارس بیان داشت: در بحث صادرات غیر نفتی ۴۴ درصد رشد در سال قبل و در سال جاری ۲۴ درصد رشد و ۶۰ هیات اقتصادی و تجاری نیز وارد فارس شدند.
 
رحمانی خاطر نشان کرد: ۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون دلار فاینانس ثبت شد.
 
وی تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی با ۵۰۰ میلیون یورو و قطار شهری شیراز فاینانس تائید شد.
 
معاون اقتصادی استانداری فارس با اشاره به ۱۶۲ بسته سرمایه گذاری آماده، گفت: مبلغ این طرح ها بالغ بر ۶۱ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان است و برنامه ریزی مدون برای جذب سرمایه گذاری شده است.
 
رحمانی تاکید کرد: رشد شاخص فضای کسب و کار در فارس دلیل همدلی و اتحاد است و در پایان سال گذشته رتبه ۱۳ کشور در نرخ بیکاری را داریم که نتیجه تلاش همگان است.
کد مطلب : ۱۷۸۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما