۰
plusresetminus
در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس؛

محسن علوی از انتخاب استاندار غیربومی استقبال کرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱
سید محسن علوی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس در ابتدای سخنانش گفت: امروز استان فارس با گوهری گرانقدر خداحافظی می کند، فردی کوشا و پرتلاش که زحمات فراوانی را برای استان فارس کشید، همچنین سمت جدید را به ایشان تبریک می گویم.
محسن علوی از انتخاب استاندار غیربومی استقبال کرد
به گزارش "حافظ نیوز"، سید محسن علوی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس در ابتدای سخنانش گفت: امروز استان فارس با گوهری گرانقدر خداحافظی می کند، فردی کوشا و پرتلاش که زحمات فراوانی را برای استان فارس کشید، همچنین سمت جدید را به ایشان تبریک می گویم.
نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر درمورد استاندار جدید بیان داشت: جناب آقای مهندس تبادار مدیری مدبر، سخت کوش و توانمند هستند که همیشه از ایشان به نیکی یاد می شده است و سوابقی هم چون شهرداری، استانداری و غیره امید آن را می برد که شاهد تحول در استان فارس باشیم. لازم است از رئیس جمهور بابت انتخاب استانداری غیربومی تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین افزود: انتخاب استانداری از فارس برای بوشهر می تواند موجب نزدیکی قلوب شود.
علوی  در ادامه سخنانش توضیحاتی پیرامون ظرفیت های استان فارس داد و گفت: استان فارس نخبه پرور است، به همین سبب استفاده از ظرفیت های درون استانی و مدیران بومی و جوان لازمه کار می باشد.
وی عامل عقب افتادگی استان فارس را چنین بیان می کند: مهم ترین عامل عقب افتادگی استان فارس، سیاست زدگی در تمامی رده های مدیریتی و مناصب است که می بایست با آن مقابله شود.
نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در انتهای سخنانش اظهار کرد: امید است در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مشکلاتی نظیر معاش مردم و بیکاری حل شود.
کد مطلب : ۱۷۸۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما