۰
plusresetminus
حسن عباسی در دوره تربیتی تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان:

استراتژی دراز مدت غربی ها، جنگ تمدن ها است که تمام شدنی نیست.

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
حسن عباسی در دوره تربیتی تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان با اشاره به برنامه های دشمن اظهار داشت:استراتژی دراز مدت غربی ها، جنگ تمدن ها است که تمام شدنی نیست.
استراتژی دراز مدت غربی ها، جنگ تمدن ها است که تمام شدنی نیست.
به گزارش "حافظ نیوزحسن عباسی در دوره تربیتی تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان با اشاره به برنامه های دشمن اظهار داشت:استراتژی دراز مدت غربی ها، جنگ تمدن ها است که تمام شدنی نیست.
وی توسعه و تعالی را دو حرکت داخلی برای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: موفقیت در رشد هر دواست  و باید همانند امام راحل و مقام معظم رهبری کارها را عملی کرد و این کارها زمینه ظهور را نیز فراهم می کند.
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه مرزهای خونین تمام شدنی نیست، به رشادت های مدافعان حرم اشاره و اضافه کرد: شهید حججی ها فضای جامعه را عطرآگین می کنند.
عباسی با تاکید بر اینکه جنگ نرم تسخیر قلب ها و ذهن ها است در ادامه تصریح کرد: تبیین وجوب و انتقال به نسل بعد یکی از مسئولیت های حوزه قدرت نرم نظام است.
وی موضوع 11سپتامبر را یک دروغ عظیم دانست و افزود: نظام سازی برای غرب 250 سال طول کشید و این نظام سازی آسان نیست و این درحالی است که ما یک پروژه 250 ساله را در یک برهه زمانی اندک انجام دادیم.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به موضوع ربوی بودن نظام بانکی کشور گفت: با انتشار بیشتر پول ارزش آن پایین می آید و خلق پول توسط دولت و نقدینگی توسط بانک صورت می گیرد از این رو مردم فقیرتر هستند.
عباسی با تاکید بر توحیدی بودن مبانی علوم انسانی اظهار داشت: باید جامعه توحیدی تشکیل شود چراکه  ما انقلاب کردیم تا جامعه توحیدی را رقم بزنیم.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی تکثیر شده است و این نهضت، چارچوب دارد.
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه در بحث ولایت و نظام با کسی تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: با نشان دادن کارآمدی نظام و افزایش آن، اعتماد مردم نیز افزایش پیدا می کند.
 
کد مطلب : ۱۷۸۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما