۰
plusresetminus
با استقبال پرشور مردم شیراز

نمایش فاخر «فصل شیدایی» تا 22 شهریور تمدید شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
ایمان خادمی با اشاره به استقبال پرشور مردم استان فارس از نمایش فصل شیدایی، از تمدید این نمایش به مدت 3 شب تا 22 شهریور خبر داد.
نمایش فاخر «فصل شیدایی» تا 22 شهریور تمدید شد
به گزارش "حافظ نیوز"، ایمان خادمی با اشاره به استقبال پرشور مردم استان فارس از نمایش فصل شیدایی، از تمدید این نمایش به مدت 3 شب تا 22 شهریور خبر داد.
وی بیان کرد: سامانه دریافت بلیط اینترنتی همچون روزهای گذشته تا پایان روز نمایش در دسترس مردم شیراز است.
خادمی با اشاره به اینکه در این 8 شب جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر نمایش را مشاهده کردند، افزود: هر شب نسبت به شب قبل شلوغ تر می شود که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نمایش جمعیت به 100 هزار نفر برسد.
خادمی در پاسخ به اینکه آیا در شهرهای دیگر نیز نمایش تمدید شده است یا خیر، گفت: خیلی کم پیش آمده، اما در شیراز به خاطر استقبال مردم فصل شیدایی تمدید شد.
وی با بیان اینکه مردم شیراز اهل فرهنگ و علاقه‌مند به هنر هستند، یادآور شد: فصل شیدایی یک اثر فاخر است که به تاریخ اسلام از هبوط آدم تا ظهور حضرت مهدی (عج) می‌پردازد.
این رویداد فرهنگی و کم‌نظیر هر شب از ساعت 20 در اراضی جنب کارخانه سیمان حد فاصل جاده کمربندی و بلوار امیرکبیر برگزار می‌شود. تماشای این نمایش برای عموم مردم آزاد و رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیط رایگان به سایت www.irantic.com مراجعه کنند.
کد مطلب : ۱۷۷۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما